nielsmarchal schreef:
Als je de diverse onderwerpen nu eens nakijkt hier op dit forum, dan zijn er veel intressante onderwerpen naar mijn mening en veel mensen schrijven hun ervaringen op en delen ook hun leuke ervaringen.
Helemaal mee eens.
Citaat:
Als je nog eens goed kijkt naar alle posten, dan zijn er ook maar een paar mensen die ook altijd dan wat te zieken/zeiken hebben. Overal commentaar op of dingen belachelijk maken.
Zieken/zeiken is niet goed te keuren inderdaad, net als mensen belachelijk maken, maar commentaar hebben mag natuurlijk op een forum.
Citaat:
Kinderlijk gedrag heren, andere woorden heb ik er niet voor. Dit is een open forum en nogmaals neem dan alleen de informatie tot je die je wilt en laat andere mensen gewoon hun lolletje hebben en als je wat schrijft waar jullie het niet mee eens zijn, dan hoeft het niet allemaal belachelijk gemaakt te worden.
Kinderlijk gedrag, misschien. Anderzijds kunnen mensen dat ook vinden van de opmerkingen in betreffende posts. Misschien is er deze keer inderdaad te snel en te kortaf op gereageerd, maar niemand zit te wachten op msn-gesprekken hier op dit forum volgens mij. Telkens weer nieuwe berichten die ik te lezen heb, die mijns inziens niets toevoegen. Ik had liever gezien dat er een uitgebreid verslag van concerten was gepost, dat had ik wel interessant gevonden.
Citaat:
Muziek is naar mijn mening nog altijd een hoop plezier en het liefst nog goed en mooi spelen, maar als dit hier niet gedeeld kan worden, sluit ik me aan bij els.........
Met de eerste opmerking is iedereen het hier eens volgens mij.