trompet.nl > forum > Toon onderwerp - concert lamoraal van egmont, tramharmonie, crescendo
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 21:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 nov 2005 18:21 

We moeten wel, de meesten chatten niet op trompet.nl

:lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 nov 2005 19:13 
Moderator

Oja, nee natuurlijk, wat enorm stom van mij.....

Iedereen moet natuurlijk weten dat jullie op een concert met de plaatselijke fanfare een hele hoge noot eruit hebben gepoeierd. Ik was helemaal vergeten dat dat het belangrijkste forum nieuws was. :oops:

Natuurlijk had ik er ook aan moeten denken dat dat uitgebreid moest besproken worden, op het forum, met alle betrokkenen, opdat iedereen weet dat jullie dat kunnen.

Ik ben echt met mijn hoofd er niet bij. Het spijt me jongens :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 nov 2005 20:33 

Hehe, ik denk elke keer:
hey leuk, nieuwe reacties op het concert dat door Lamoraal, Crescendo en de Tramharmonie gegeven is. Maar ik vergeet telkens wat nou de titel van het topic is als ik al die berichten lees :p.

Geen reacties meer op het concert van 1 van de 3 orkesten?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2005 01:18 

Gezellig weer jongens. :roll: Al met al hebben we een leuk concert gehad en nu weer on topic :wink:.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2005 01:26 
Moderator

Ja heel gezellig.

Ok, nu krijg ik een bizarre associatie: ik lever kritiek op een topic, gaan jullie mij nu ook daarom afslachten.

Ohh men, dit gaat nergens meer naartoe.

Sorry, ik ben even balken uit mijn oog halen, dan zie ik de splinters in andermans ogen weer beter :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2005 11:13 

marnix schreef:
Ja heel gezellig.

Ok, nu krijg ik een bizarre associatie: ik lever kritiek op een topic, gaan jullie mij nu ook daarom afslachten.

Ohh men, dit gaat nergens meer naartoe.

Sorry, ik ben even balken uit mijn oog halen, dan zie ik de splinters in andermans ogen weer beter :P

Ik geef je groot gelijk!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2005 13:01 

Als je de diverse onderwerpen nu eens nakijkt hier op dit forum, dan zijn er veel intressante onderwerpen naar mijn mening en veel mensen schrijven hun ervaringen op en delen ook hun leuke ervaringen.

Als je nog eens goed kijkt naar alle posten, dan zijn er ook maar een paar mensen die ook altijd dan wat te zieken/zeiken hebben. Overal commentaar op of dingen belachelijk maken.

Kinderlijk gedrag heren, andere woorden heb ik er niet voor. Dit is een open forum en nogmaals neem dan alleen de informatie tot je die je wilt en laat andere mensen gewoon hun lolletje hebben en als je wat schrijft waar jullie het niet mee eens zijn, dan hoeft het niet allemaal belachelijk gemaakt te worden.

Muziek is naar mijn mening nog altijd een hoop plezier en het liefst nog goed en mooi spelen, maar als dit hier niet gedeeld kan worden, sluit ik me aan bij els.........

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2005 14:48 

nielsmarchal schreef:
Als je de diverse onderwerpen nu eens nakijkt hier op dit forum, dan zijn er veel intressante onderwerpen naar mijn mening en veel mensen schrijven hun ervaringen op en delen ook hun leuke ervaringen.

Helemaal mee eens.

Citaat:
Als je nog eens goed kijkt naar alle posten, dan zijn er ook maar een paar mensen die ook altijd dan wat te zieken/zeiken hebben. Overal commentaar op of dingen belachelijk maken.

Zieken/zeiken is niet goed te keuren inderdaad, net als mensen belachelijk maken, maar commentaar hebben mag natuurlijk op een forum.

Citaat:
Kinderlijk gedrag heren, andere woorden heb ik er niet voor. Dit is een open forum en nogmaals neem dan alleen de informatie tot je die je wilt en laat andere mensen gewoon hun lolletje hebben en als je wat schrijft waar jullie het niet mee eens zijn, dan hoeft het niet allemaal belachelijk gemaakt te worden.

Kinderlijk gedrag, misschien. Anderzijds kunnen mensen dat ook vinden van de opmerkingen in betreffende posts. Misschien is er deze keer inderdaad te snel en te kortaf op gereageerd, maar niemand zit te wachten op msn-gesprekken hier op dit forum volgens mij. Telkens weer nieuwe berichten die ik te lezen heb, die mijns inziens niets toevoegen. Ik had liever gezien dat er een uitgebreid verslag van concerten was gepost, dat had ik wel interessant gevonden.

Citaat:
Muziek is naar mijn mening nog altijd een hoop plezier en het liefst nog goed en mooi spelen, maar als dit hier niet gedeeld kan worden, sluit ik me aan bij els.........

Met de eerste opmerking is iedereen het hier eens volgens mij.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur