Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 16:06 |
|
 |
| Moderator |
|
|
Tjaaaaa, het is allemaal heel erg hoe je het bekijkt.
wakker zal ik er iig niet van liggen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PieterBastrombone
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 16:12 |
|
|
|
Enige wat ik niet snap is dat er een gesprekje aan de gang was, die inderdaad misschien een te hoog msngehalte heeft, dat er daarna alleen maar over doorgezeurt word zeg. Als men er toch niet wakker van ligt waarom dan zo een kinderachtig gedoe er om heen.
Men mag toch trompetgerelateerde onderwerpen posten. Wees blij dat men zo enthousiast is over concerten van die 'plaatselijke fanfares' zoals ik tegenkwam ergens.
En Marnix, je gaat me niet vertellen op pagina 7 dat je er niet wakker van ligt, want dan had je dit topic genegeerd. Stel je voor dat ik zou reageren op je topic... 'Marnix, dat je auditie gaat doen interesseerd me echt niks dat hoort niet op een forum''dan is dat toch hetzelfde princiepe? Ik vind dat iedereen mag posten wat die wilt zolang het maar raakvlak heeft met muzikaliteit en vooral trompetten. Vandaar dat ik niet zoveel posts heb, ik weet weinig van trompetten. Moet je eens kijken op trombones.nl, wat een dooie boel. Daarom ben ik hier, en ik lees het grootste deel ook en vind het interessant.
Achteraf gezien ben ik het eens dat het geen heel educatieve discussie is, maar die 3 paginas vol gelul van 'ik ben ermee eens' daar schiet ook niemand mee op. Dan voeg je niets toe, volgens mij. Marnix had zn punt gemaakt, en die was duidelijk ik zei al niets meer... dus deze discussie lijkt me allang voorbij eerlijk gezegd.
_________________ Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 16:23 |
|
 |
| Moderator |
|
Blabla 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
camel
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 17:55 |
|
|
|
Tja ik vind dat marnix gelijk heeft. Praten over een mooi concert is een ding, maar dit is gewoon msn-wise egotrippen.
"ja die hoge nootjes bij ons gierden weer lekker" Een heel vrij citaat.
Op zich is er niks op tegen, maar je krijgt er wel een bepaald imago van natuurlijk. Het gros van het forum zal best willen weten dat jullie een leuk concert hadden, maar dit is natuurlijk gewoon veren in elkaars reet steken.
Niks mis mee, maar wel een tikkeltje kinderachtig. Net zo kinderachtig om als er een opmerking over gemaakt word, omdan iemand anders kinderachtigheid gaan verwijten.....
Ik post hier niet zoveel, maar nu weet ik wel weer waarom.
Mensen hier kunnen totaal niet met kritiek overweg. Persoon 1 maakt een opmerking, persoon 2 begint omn het hardst te roepen dat dat echt niet zo is, en maakt verwijten.
Kunnen jullie niet gewoon eeen opmerking nemen voor wat het is??
_________________ Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch. http://marnixblogt.blogspot.com/
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 21:46 |
|
 |
| Moderator |
|
camel schreef: Tja ik vind dat marnix gelijk heeft. Praten over een mooi concert is een ding, maar dit is gewoon msn-wise egotrippen.
"ja die hoge nootjes bij ons gierden weer lekker" Een heel vrij citaat.
Op zich is er niks op tegen, maar je krijgt er wel een bepaald imago van natuurlijk. Het gros van het forum zal best willen weten dat jullie een leuk concert hadden, maar dit is natuurlijk gewoon veren in elkaars reet steken.
Niks mis mee, maar wel een tikkeltje kinderachtig. Net zo kinderachtig om als er een opmerking over gemaakt word, omdan iemand anders kinderachtigheid gaan verwijten.....
Ik post hier niet zoveel, maar nu weet ik wel weer waarom. Mensen hier kunnen totaal niet met kritiek overweg. Persoon 1 maakt een opmerking, persoon 2 begint omn het hardst te roepen dat dat echt niet zo is, en maakt verwijten. Kunnen jullie niet gewoon eeen opmerking nemen voor wat het is??
...and the story continues... 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 22:17 |
|
|
Jeetje klinkt erg bekend 
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
symphonic-fan
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 nov 2005 22:51 |
|
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
|
|
Wat mij opvalt, ergeren doe ik niet, maar heb toch zo mijn bedengingen.
Zoals hoe hard was het wel (niet letterlijk), pijn of doof aan de horen, over de vele hoge noten. Als dat een referentie is voor een geweldig (goed) concert, dan moet ik toch mijn wenkbrouwen fronsen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
JeroenJongeling
|
Berichttitel: Geplaatst: 16 nov 2005 01:09 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34 Berichten: 863 Woonplaats: Amsterdam
|
|
Wel eens afgevraagd waarom er heel veel freelancers en trompettisten met een vaste baan niet meer reageren?
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
|
|
| Omhoog |
|
 |