Ik hoor ook verhalen over die inhuurkrachten. Het zou zelfs zo erg zijn dat een vast lid plaats zou moeten maken voor een (profesionele) inhuurkracht. Ik kan niet geloven dat dat zo is. Hopelijk verteld iemand me eindelijk dat dit niet het geval is... ik hoor nl altijd maar EEN kant van het verhaal.
Groet Ruli
Waarom zou je willen horen dat het anders is, terwijl veel mensen (waaronder ikzelf) het hebben meegemaakt?
Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29 Berichten: 2239 Woonplaats: Amsterdam
Je wordt er niet uitgeknikkerd, zoals ik heb begrepen. Je wordt een paar repetities voor een concert alleen een paar plaatsen terug gezet....en op jouw plaats wordt dan een betere(prof) muzikant gezet.
Zouden we dan, om de ECHTE leden te steunen, moeten weigeren daar ooit in te vallen?
Mijn broertje speelt 1e klarinet in het orkest, het is inderdaad zo dat er ongelooflijk veel muzikanten aangetrokken worden voor dat concert, echter weet ik ook dat er wel heeel veel extra repetities zijn en dat muzikanten niet worden teruggezet.
Gerrit de Weert kwam bij ons thuis over de vloer, hij gaf mijn broertje en zusje prive-les, ik mocht hem niet zo maar muzikaal gezien leerde ze toch echt een hoop van hem.
(n.b. als de Tramharmonie uit alleen maar inleenkrachten zou bestaan, dan zou het niet logisch zijn dat er volgend jaar een concertreis naar Valencia is gepland, een orkest betaald niet de reis voor al die inleenkrachte wat dan zou moeten gebeuren, dit geeft wel aan dat er zeker een goede basis zit in dit orkest)
(n.b.2 als het waar is dat Gerrit de pik heeft op de trompettisten in het orkest (wat enkelen beweren) waarom zou dan de voorzitster dan een trompettist zijn? denk daar maar over na....)
Laatst bijgewerkt door weesp op 05 jan 2006 02:09, in totaal 1 keer bewerkt.
(n.b.2 als het waar is dat Gerrit de pik heeft op de trompettisten in het orkest (wat enkelen beweren) waarom zou dan de voorzitster dan een trompettist zijn? denk daar maar over na....)
Dat maakt Gerrit niet uit hoor dus dat is geen argument Maar ik ken hem van vroeger en laten we zeggen dat het niet mijn favoriet is
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen