trompet.nl > forum > Toon onderwerp - korpsconcerten Marinierskapel de Doelen
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 21:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 dec 2005 17:41 

Citaat:
Nou, ik ben gisteravond ook geweest! Ik vond het een geweldig concert! Traditioneel voor de pauze wat klassiekere muziek en na de pauze een lichter programma. De violiste van voor de pauze speelde erg goed, vooral heel muzikaal, dat voor 16 jaar, daar zullen we nog wel wat van horen.. Na de pauze een leuk programma. Fantastische trompetsectie en inderdaad hele goede lead van vd. Poel. Zou willen dat ik zo lead kon spelen.. Ik vond dat er wel hier en daar (afgezien van de trompetgroep en bastrombone) wat "netjes" werd gespeeld. Was vooral erg duidelijk toen Chuck Findley op het podium kwam. Hij speelde toch wat minder netjes.. Wat een trompettist is die man! Vooral het slot vond ik erg goed.

Guus, helemaal met je eens. Inderdaad, het was af en toe te netjes. Maar, we moeten natuurlijk geen Big Band verwachten. Het is en blijft een harmonie.
Trouwens, de bugelsolo's van Nanouck Brassers vond ik helemaal te gek.

Cherry Pink was natuurlijk een leuke, grappige en muzikale afsluiter!

Volgend jaar weer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2005 13:18 

Ik vond het klassieke gedeelte erg goed. Frank vd Poel speelde zowel voor de pauze als na de pauze voortreffelijk, wat een mooi geluid heeft die man! Het lichte gedeelte na de pauze had voor mij een hoog amusementsgehalte, vooral de reportoirekeuze, niet echt mijn smaak, maar toch goed gespeelt, zeker voor een harmonie met veel klassiek geschoolden! Wat mij betreft had Chuck mog wel wat meer mogen spelen, ik vond persoonlijk zijn solo in street of dreams erg kort. Over het algemeen gezien, een leuk en afwisselend concert!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur