Geregistreerd: 08 dec 2003 19:14 Berichten: 56 Woonplaats: Tilburg
Ik ben wel benieuwd wat jullie van de Taptoe Breda 2004 vinden?
De show van de FKKL/Trompetterkorps is gaaf. Spelen Brass Machine met trompet solo door Erik Stokkel. Frank van de Poel van de Marinierskapel laat ook horen dat hij het nog steeds niet verleerd is.
Het is een mooie show maar neem een kussentje mee want je krijgt een houten kont van die klapstoeltjes. De show duurt 2,5 uur, dus wel waar voor je geld.
Ik heb de laatste CD van de FKKL in huis en die is echt super! Wat Erik daar allemaal niet doet is echt incredible.... Moet hij niet weer weg bij de FKKL omdat zijn contract afloopt?
The Joker schreef:
Ik heb de laatste CD van de FKKL in huis en die is echt super! Wat Erik daar allemaal niet doet is echt incredible.... Moet hij niet weer weg bij de FKKL omdat zijn contract afloopt?
de fkkl zal niet meer bestaan, en ik weet niet of dat hij na de reorganisatie weer terug kan komen, ik hoop het voor hem...
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
Er blijft 1 fanfare korps bestaan 1 drumfanfare en 1 harmonie bij de landmacht. De KMK wordt opgeheven en alle muzikanten moeten op de overgebleven plaatsen solliciteren.
Tenminste zo zijn nu de plannen maar er zijn handtekeningenacties gestart voor behoudt van de KMK in Den Haag. Of dat nog zin heeft is een tweede, van der Kamp lijkt namelijk niet van plan zijn plannen te herzien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen