Niemand naar het concert van haar in het concertgebouw geweest? Vreemd dat er nog geen topic over is hier, ik zag toch wel wat bekenden.. Maar in ieder geval, ze heeft me bijzonder verrast! Ze speelt alsof ze zingt, echt geweldig. Alleen dat stuk op baroktrompet viel me tegen en de dynamische verschillen waren mij net iets te klein, maar het blijft een vrouw hè..
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
Heb ze vorig jaar live in Brussel gehoord. Ze had me toch aangenaam verrast moet ik zeggen.
Was wel direct te horen dat ze van het vrouwelijke geslecht was (waar ik niets verkeerd mee bedoel), mooie zachte toon, alhoewel ze tcoh een groter kleurenpalet mocht gebruiken.
Power had ze wat weinig, maar op zich stoorde mij dat niet, omdat de rest dat ruimschoots compenseerde.
Speelde toen het trp.concerto van Tamberg, moeilijk, maar liet niets vallen, live toch ook wel knap.
Ik heb vernomen dat ze zowel barok- als piccolo- en gewone trompet speelde die avond...ik was er niet bij helaas, maar ik vind het al een prestatie dat iemand op 1 avond zo kan wisselen van instrument....laat staan de speelmanier en interpretatie....hulde.
Ik heb sowieso nog nooit een baroktrompet in m'n handen gehad maar ik vond het gewoon niet echt mooi wat ze deed, never mind. Met die dynamische verschillen had ik het over C-trompet.
Ik vond vooral de klavecinist erg vervelend... Ik had ook het idee dat er wat meer kon worden doorgeblazen, maar vond het technisch en muzikaal bijzonder knap.
Geregistreerd: 08 jan 2002 00:06 Berichten: 46 Woonplaats: Roermond
Mooie meid die het goed voor mekaar heeft allemaal! Mooi platencontract en lekker europa door! Kun je beter doen dan in een orkest zitten hahaha !
Ik was erbij in amsterdam en heb echt een hele leuke avond gehad!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen