Karel schreef:
Ik heb het programma op Ned. 3 gezien en ik vond het erg goed. Het is inderdaad wat Robbert zei, toch ietsje anders dan de New Cool Collective Big Band. Meer funky. Jammer dat ze zo weinig speeltijd kregen maar aan de andere kant was het goeie reclame voor de big band en jazz in het algemeen. Zo vaak zie je dit soort bands helaas niet op TV. Ik vind trouwens dat onze medeforummer (Turbo-Ellie) een goed stukje reclame voor de trompet heeft gemaakt

Jazz lijkt hip te worden. Ik vond het alleen niet echt denderend. (sorry jongens, en meisjes) Vond Ellister d'r solo niet wat het had kunnen zijn (en voor mij niet echt goeie reclame voor trompet), ik had het idee dat ze tig keer beter kon. Ook miste Herwin net een noot toen ie net een close-up had. Heel jammer allemaal.
t is niet zo dat ik het allemaal beter kan hoor. Ik weet alleen van Herwin dat Ãe t makkelijk kan raken. en dat idee had ik bij Ellister ook.
ze zaten natuurlijk wel al een half uur koud te worden, en dat helpt ook niet. en als je dan net warm begint te worden dan ben je al weer klaar..