trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 10:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 08 mei 2017 11:15 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
Twee maanden niet gepost. Ik heb namelijk een aantal hobbies die mijn tijd in beslag nemen, ik ben druk met spelen en heb een wolk van een dochter van 2 die ook al erg veel aandacht opeist.

Diederik: natuurlijk weet delano verduiveld goed wat hij zegt en doet. Hij is jurist, dus hoog opgeleid.
En daarmee haalt hij er heel erg bewust allemaal zaken bij die zijn gelijk zouden moeten bewijzen. Of dat nu fair of unfair is, hij moet en zal zijn gelijk halen.

Nu is het weer Warre die zich geschoffeerd voelt.

Ik heb hem in het verleden daar al eens voor verbannen. Ik was zijn geneuzel, zijn smiechterige, achterbakse en bedekte beledigingen gewoon zat.

Volgens Roel, kon dat niet. Het was namelijk geen geneuzel, het was niet smiechterig, het was niet achterbaks, nee, het was WELBESPRAAKT.
En ik zou jaloers zijn op het feit dat ik dat niet was.
Ik heb delano toen het voordeel van de twijfel gegeven, en de ban ongedaan gemaakt.
Maar deze man heeft zo'n ongelooflijk hard stuk beton voor zijn kop, dat hij er dus geen bliksem van geleerd heeft.
Blijkens de pb's die we mochten ontvangen, van iemand die van dit gedrag niet gediend was. En terecht.

Een moderator is er om rust in de tent te houden, en dat was mijn opzet ook toen ik deze man van de site flikkerde.
En aangezien ik niet het idee heb dat deze man daar heel erg veel van geleerd heeft, doe ik het gewoon nogmaals.

Roel, voordat je weer gaat janken over hoe zielig het is voor delano, en hoezeer ik ook ongelijk heb:
iedereen mag het met me oneens zijn. En zelfs op zeer luide, harde toon. Men mag mij zelfs beledigen. Boeit me wat minder.
Maar klachten van anderen lijken me voldoende bewijs, dat ik niet de enige ben die deze man ongeschikt vind voor deelname aan deze site.

Ergo: dag delano. Laatste ban, permanente ban!

En nu ga ik weer in ruste. mijn hobbies en mijn beroep (trompettist) én mijn dochter nemen veel tijd in beslag.

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 08 mei 2017 22:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2009 17:06
Berichten: 1167
marnix schreef:
Diederik: natuurlijk weet delano verduiveld goed wat hij zegt en doet. Hij is jurist, dus hoog opgeleid.
En daarmee haalt hij er heel erg bewust allemaal zaken bij die zijn gelijk zouden moeten bewijzen. Of dat nu fair of unfair is, hij moet en zal zijn gelijk halen.

Dit is jouw mening. Delano is een slim en verstandig persoon, die gewoon vaak gelijk heeft. Dat is iets anders dan gelijk willen halen.

marnix schreef:
Nu is het weer Warre die zich geschoffeerd voelt.

Ik stoor me aanzienlijk meer aan Warre's posts dan die van Delano. Daarmee wil ik niet zeggen dat Warre verbannen moet worden.

marnix schreef:
Ik heb hem in het verleden daar al eens voor verbannen. Ik was zijn geneuzel, zijn smiechterige, achterbakse en bedekte beledigingen gewoon zat.

Ik vind deze omschrijving van jou vele malen kwetsender dan alle posts van Delano bij elkaar. Ga je jezelf ook verbannen?

marnix schreef:
Volgens Roel, kon dat niet. Het was namelijk geen geneuzel, het was niet smiechterig, het was niet achterbaks, nee, het was WELBESPRAAKT.
En ik zou jaloers zijn op het feit dat ik dat niet was.

Ik was erg boos op je, en heb dat inderdaad gezegd in een gesprek waarvan ik blijkbaar onterecht dacht dat het vertrouwelijk was. Ook nu vind ik jouw gedrag minder acceptabel dan dat van Delano. Moet ik Diederik dan daarover een pb sturen? Wordt jij dan ook verbannen?

marnix schreef:
Blijkens de pb's die we mochten ontvangen, van iemand die van dit gedrag niet gediend was. En terecht.

Vind jij! Iedereen die Delano's pennenvruchten wél begrijpt en op waarde weet te schatten, stuurt jou geen pb. Dan doen alleen de mensen die klachten hebben.

marnix schreef:
Een moderator is er om rust in de tent te houden, en dat was mijn opzet ook toen ik deze man van de site flikkerde.
En aangezien ik niet het idee heb dat deze man daar heel erg veel van geleerd heeft, doe ik het gewoon nogmaals.

Ik ben het hiermee gloeiend oneens. Ik vind het alle perken te buiten gaan. Je gedraagt je als een dictator.

marnix schreef:
Roel, voordat je weer gaat janken over hoe zielig het is voor delano, en hoezeer ik ook ongelijk heb:
iedereen mag het met me oneens zijn. En zelfs op zeer luide, harde toon. Men mag mij zelfs beledigen. Boeit me wat minder.
Maar klachten van anderen lijken me voldoende bewijs, dat ik niet de enige ben die deze man ongeschikt vind voor deelname aan deze site.

Nogmaals: voor je iemand verbant, zul je niet alleen de klagers moeten horen, maar iedereen. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat minder dan 5% van de regelmatige gebruikers van dit forum bij jou geklaagd heeft. 95% vindt Delano's manier van communiceren geen probleem. Jouw woordkeus, Marnix - ik "jank" blijkbaar - vind ik erg veel kwetsender dan alles wat Delano ooit gepost heeft bij elkaar.

marnix schreef:
Ergo: dag delano. Laatste ban, permanente ban!

En nu ga ik weer in ruste. mijn hobbies en mijn beroep (trompettist) én mijn dochter nemen veel tijd in beslag.

Dat heb je dan mooi gedaan. Gefeliciteerd, je hebt zojuist vakkundig trompet.nl om zeep geholpen met je dictatoriale actie. (Let op: sarcasme! Oei, ik ga vast en zeker verbannen worden.) Om dat jij je stoort aan iemands manier van formuleren (en velen met jou, zeker?) wordt die persoon verbannen. Wat mij betreft mag de sitenaam dan ook meteen veranderd worden in http://www.marnixmaaktdedienstuit.nl

Ik ben het hier zat. Ik had heel erg graag iedereen hier met raad en daad bijgestaan, maar als dit het beleid is, zie ik me helaas genoodzaakt de pijp aan Maarten te geven. Onnodig te vermelden dat mijn besluit het gevolg is van jouw in mijn ogen pertinent verkeerde manier van handelen, Marnix.

Aan de overige forummers: veel sterkte, en wees erg voorzichtig met wat je hier post, het kan in een oogwenk voorbij zijn.

_________________
http://www.blazerspartijen.nl
http://www.presidentsofantarctica.com
http://www.aachen-bigband.de
Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 09 mei 2017 08:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
Om de rust enigszins terug te laten keren, heb ik toch gemeend, heel ongebruikelijk, Marnix even een maandje on hold te zetten.
Ik kan me voorstellen dat Roel niet blij is met de, bepaald niet als vriendelijke te kwalificeren, aan hem gerichte woorden.
Verder heb ik dit stukje van het oorspronkelijke topic geknipt, en naar de lounge room verplaatst.

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 10 mei 2017 11:25 
Offline

Geregistreerd: 09 mei 2017 20:59
Berichten: 6
Woonplaats: Rotterdam
"Aan de overige forummers: veel sterkte, en wees erg voorzichtig met wat je hier post, het kan in een oogwenk voorbij zijn."

Er zijn toch forumregels.
Daaraan moet eenieder zich houden.

_________________
Een vrijenblije groet van
ANTONI


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 10 mei 2017 12:21 
Offline

Geregistreerd: 01 jan 2017 20:46
Berichten: 21
Ik vind het hier wel leuk meelezen.

En ja, soms is niet iedereen het eens, maakt niet uit, dat is in de kroeg ook zo.
Maar dat laat me niet tegenhouden er de volgende keer weer binnen te stappen.

Ik keer tevreden terug ! :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 12 mei 2017 00:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2009 17:06
Berichten: 1167
Ook als iemand die het niet met je eens is je per direct de toegang tot de kroeg ontzegt? Want dat is precies wat er hier aan de hand is.

_________________
http://www.blazerspartijen.nl
http://www.presidentsofantarctica.com
http://www.aachen-bigband.de
Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 12 mei 2017 21:54 
Offline

Geregistreerd: 09 mei 2017 20:59
Berichten: 6
Woonplaats: Rotterdam
Nee daar geloof ik niet in. Zo zit dat niet in elkaar. Het is vervelend dat er zo'n nare beslissing moet worden genomen. Het verdient misschien geen schoonheidsprijs en je behoeft het er niet mee eens te zijn,maar lees de postings nog maar eens na.
Dan zal je zien dat er eigenlijk niets anders op zit.

_________________
Een vrijenblije groet van
ANTONI


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben onder de indruk van dit waanzinnig instrument.
BerichtGeplaatst: 13 mei 2017 11:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 apr 2002 20:54
Berichten: 1203
Woonplaats: Enschede
Roel schreef:
Ook als iemand die het niet met je eens is je per direct de toegang tot de kroeg ontzegt? Want dat is precies wat er hier aan de hand is.


Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen

_________________
========> PLAY ANYWAY <========


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.