Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
cornetfreak
|
Berichttitel: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 15:59 |
|
|
|
`Verzamelaar die helaas maar op één trompet tegelijk kan spelen, biedt een deel van zijn verzameling te koop aan. Alle instrumenten zijn niet alleen "vintage", maar ook in uitstekende conditie. Trompetten: CONN: Connstellation 28B, 38B (2x), Artist 8B, Victor B OLDS: Ambassador, Super KING: Super 20 S1, Liberty BLESSING: Artist Cornetten: CONN: New Wonder (3x), Victor 80A, Connstellation (2x), Connquest OLDS: Ambassador (2x), Special (2x), Studio, Recording HOLTON: Stratodyne, Galaxy KING: Silversonic BESSON/BOOSEY and HAWKES: diverse exemplaren Bel Ernst Bruins (035-6911191) voor info en/of afspraak.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompedro
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 16:56 |
|
|
Beetje doorgeslagen? 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 17:14 |
|
 |
| Moderator |
|
|
Komen er foto's? En prijsopgaven?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
cornetfreak
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 17:58 |
|
|
|
Wil je iets weten, bel dan. Maar dat schreef ik al. Foto's zijn van later zorg.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 18:41 |
|
 |
| Moderator |
|
|
O. Nou, laat maar dan. Ik wil wel kunnen zien waar ik eventueel interesse in heb.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
delano
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 19:48 |
|
Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
|
|
Ernst heeft een enorme verzameling die ik een paar keer heb mogen bezichtigen en proberen. Het zijn er VEEL meer dan je nu denkt. Altijd nog spijt dat ik niet een fantastische 36B van hem gekocht heb voor een vriendenprijs. Een fantastische trompet. Hij is een echte liefhebber met top instrumenten. Het is dat ik nu geheel gefocust ben op Henri Selmer anders ging ik de Super, de Studio EN DE 8B proberen. Overigens Ernst: de hartelijke groeten en speel je nog steeds op de 8310Z?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 20:08 |
|
 |
| Moderator |
|
|
Ja, dat zal wel wezen, maar een beetje moeite steken in de waar die je wil verkopen kan geen kwaad. Ik ben best bereid om na te denken over een aanschaf, maar voor ik contact ga leggen, wil ik de koopwaar zien. Zoals je dat bij een winkel of marktplaats ook zou doen.
Als mij dan belerend wordt gemeld dat ik zoals de man zei, maar moet bellen, dan bel ik hem met 1 vraag: foto's. Dus wat is precies het verschil?
Vandaar dat ik een beetje kregelig werd.
Maar goed, ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
delano
|
Berichttitel: Re: Inkrimpen verzameling trompetten en cornetten Geplaatst: 29 okt 2013 21:37 |
|
Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
|
|
Ach Marnix, die enorme verzameling kun je beter zien als een speeltuin.
|
|
| Omhoog |
|
 |