Citaat:
Iedereen kan zich prima voorstellen hoe enorm moeilijk het is om in deze tijden het brood op tafel te krijgen, laat staan te houden...
Dan gaat het niet helpen als iemand je 'merk' of product in het openbaar afraadt ten faveure van een ander merk.
Dus ik mag hier zeggen dat de Parrot een geweldig Chinees merk is om de Chinezen niet brodeloos te maken?
Citaat:
Hier zou ik het graag bij willen laten met als laatste suggestie aan 'een' moderator... tijd voor een slot op deze draad lijkt mij zo...
Ik ben voor een moderator, maar als we die nodig hebben om te voorkomen dat we fatsoensnormen stelselmatig overtreden, dan is het triest met ons gesteld.
Je hoeft geen respect voor elkaar te hebben, maar als je geen fatsoen hebt, hoor je eigenlijk nergens thuis.
Citaat:
Een verontschuldiging houdt vriendschap in tact en is een tegengif tegen haat, nooit een teken van zwakte. Ze kost niets - behalve trots - en is in elk huis onontbeerlijk
On topic: Ik denk niet dat Hub mij ooit zal zien. Dat heeft niets met zijn trompetten te maken, maar wel met de prijsklasse waar ze in zitten. Ik breng wel op korte termijn een bezoek aan Adams. Maar ik zal om dezelfde reden als bij Hub niet op een Adams spelen.