erikveldkamp schreef:
Heb je mijn test verslag gelezen? Daar staat het hele verhaal in.
www.erikveldkamp.nl/harrelsonmuse.htmlJa hoor, al voor dat je dit;
Citaat:
Waarom zou ie moeten liegen? Zijn SWE verhaal kan ik echter niet volledig in meegaan, lees de test van de Muse op mijn site.
zei
en ik ben van mening dat zinnen als;
Citaat:
het geluid is verder van je weg
en
Citaat:
Ik had namelijk niet het gevoel dat ik meer geluid kreeg, maar wel sneller geluid
duiden op een toeter waar het geluid makkelijker weg vliegt. En ik denk dat heel veel mensen daar veel profijt van hebben. En ik denk ook dat dat het idee van Harrelson is.
Harrelson Trumpets are noticeably more efficient than other custom-built trumpets. This translates to incredibly clean attacks, superior flexibility, endurance, range, dynamics and sound
En in jou verslag vertel je al dat je een makkelijke en snelle attac hebt op die toeter.
Ik hoor je verder niet over uithoudingsvermogen en range maar ik neem aan dat je daar niet op getest hebt of dat niet op is gevallen.
Ook zegt Harrelson over zijn muse;
Like all Harrelson trumpets, Muse actually adds range and endurance to your playing session
Persoonlijk had ik dat dan wel willen testen. En ik snap dan ook niet dat je daar geen woord over rept in je verslag. (ik neem aan dat jij ook die info op harrelsons site hebt gelezen)[/i]