camel schreef:
Trompetslet schreef:
Robert66 schreef:
1) trompettist is met dubbel t. Evenals het meervoud ervan overigens.
2) geef eens jouw definitie van een goeie trompettist. Overigens zou ik voor dergelijke handelaartjes een beetje oppassen. Als je wil, kan je van een wrak nog best iets moois maken, als je er maar in gelooft.
3) wat er mis mee is, ga je merken als je op een echt instrument gaat spelen.
Maar goed, koop jij maar lekker een roze trompet. Want uiterlijk is voor jou belangrijker lijkt het dan wat eruit komt, en vooral de manier waarop het eruit komt. Als je echt serieus trompet wil gaan spelen, zul je zien dat die gekleurde chinese prulletjes echt niet voldoen.
Nou sorry hoor, Maar je hoeft niet meteen zo bot te reageren,
ik probeer gewoon ideetjes op te doen,
ik ben idd niet al te best in mijn spelling maar dat doet er verder niet toe,
en ik heb dat trompetje al een poos maar ik zelf heb een tijd iets anders gedaan,
doet er verder ook niet toe,
maar ik probeer juist wijzer te worden over mijn instrument door vragen te stellen,
en als jij daar niet mee eens bent hoef je ze ook niet beantwoorden hoor..!!
Ik vind het gewoon appart dat er hier mensen zijn die zo'n instrument rottig vinden spelen terwijl ik zelf er heerlijk op speel, dat vind ik zelf gewoon appart, dus ga ik vragen stellen
En ja, ik vind inderdaad een roze trompet mooi..!! maar ik wil ook dat ik er fatsoenlijk op kan spelen en dat het ook goed klinkt...!! en daarom heb ik dit onderwerp geopent om raad te vragen van wat moet ik doen..!!
Naja sorry dat ik nog niet zo bekend ben in de trompet wereld..