die baszzzz, intussen helemaal doorgewinterd op dit forum. Wat een verhaal zeg. En ons basje begon met "met vriendelijke groeten Bas" maar dat zie nu ook niet meer verruwing van de omgangsvormen Gelukkig dat je Roetetoeter het nog zo naar je zin doet
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Misschien hebben jullie geen zin meer om antwoord te geven maar toch ga ik het jullie vragen.
Ik speel nu 9 jaar trompet. Heb de afgelopen 6 jaar op een Yamaha 4335G gespeeld, maar nu wil ook ik eens kijken naar wat nieuws omdat ik steeds meer ga spelen en ook - al zeg ik het zelf - steeds beter wordt. Ik heb een budget dat gaat tot 2000 euro. Wat kunnen jullie mij aanraden?
En ja, voordat ik ga kopen ga ik uiteraard veel spelen op verschillende toeters
Vincent Bach Stradivarius, Yamaha Xeno, Yamaha Shew(8310Z), Hub van Laar. Allemaal erg goeie trompetten en de laatste drie zijn zeker onder de 2000 euro. Gewoon gaan proberen en vergelijken. Succes en veel plezier.
Jeroen.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen