trompet.nl > forum > Toon onderwerp - vraag over Smith-Watkins
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 14:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2009 15:25 

Overigens @ Delano: Ik heb meermaals gezegd tegen meneer Miles in die discussie, dat ik niet de intentie had om hem te beledigen. En me daar bij voorbaat al voor verontschuldigd, indien het zo mocht overkomen. Dat de man dan toch op die manier reageert, vind ik niet zozeer een veeg uit de pan uitdelen, maar gewoon onbehouden lomp gedrag. Van meneer Miles uit, wel te verstaan. En dat is eigenlijk ook al hele slechte reclame.
Voor wat het mij betreft vergroot dat nu niet bepaald de lust om zijn toetertjes, die hij zelf in elkaar klust, te gaan vergelijken met bewezen grootheden. Die zeker weten wél kwaliteit leveren voor redelijkere prijzen dan de zijne.

En je noemt de financiele positie van Mark Curry en meneer Miles, als heel gering. Dat lijkt me reden om juist voorzichtig te zijn met wat je roept, en met wat je vraagt aan prijzen.
Waarom gebruiken veel 'custom' bouwers bijvoorbeeld bauerfeind ventielen? Zodat ze de tijd kunnen besteden aan het bouwen van goeie instrumenten. En niet ook nog eens opnieuw dat wiel uit moeten vinden. Dat soort uitbesteding spaart geld uit, en hoef je dus ook niet nutteloos op de klant te verhalen. Want wat kan het mij als klant nu schelen dat hij zijn ventielen zelf maakt? Het gaat er mij om dat die ventielen het perfect doen.

Bovenstaande even als aanvulling op mijn eerdere reactie. Nu ga ik weer even achter mijn mondstuk plaatsnemen om nog wat te toeten...
:wink:

Profiel  

Berichttitel: anch'io
BerichtGeplaatst: 22 aug 2009 18:11 

camel schreef:
.

Waarom gebruiken veel 'custom' bouwers bijvoorbeeld bauerfeind ventielen? Zodat ze de tijd kunnen besteden aan het bouwen van goeie instrumenten. En niet ook nog eens opnieuw dat wiel uit moeten vinden. Dat soort uitbesteding spaart geld uit, en hoef je dus ook niet nutteloos op de klant te verhalen. Want wat kan het mij als klant nu schelen dat hij zijn ventielen zelf maakt? Het gaat er mij om dat die ventielen het perfect doen.

Ja, dat vind ik ook. Ik ga ook niet als ik een fiets voor een klant in elkaar zet zelf de trapas draaien en harden.
Wat dat aangaat spreekt mij de attitude van Scotwell mee aan. Dus toeters bouwen als -inderdaad- Straub, VanLaar etc. etc.
Maar 't heeft ook wel iets moois zo'n gast als Don Miles; lekker in je skuurtje tegen de wind in behangen.....

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur