Hmm denk dat ik dus ook een wannabe-getzen heb gekocht vorige week zondag. Zonde dat ik nu pas deze site check.
Ik heb dus een getzen superior (nieuw voor 275 euro), maar die staat idd niet op de site van Getzen. Dus dan is het waatschijnlijk ook zon aziatisch gevalletje.
Maar van Gorp in roosendaal vond ik wel op internet als getzen dealer, waarom verkopen ze dan van die namaak?
Maar heeft iemand enig idee of die aziatische trompetten wel een beetje van goede kwaliteit zijn, want ik heb daar echt niet zoveel verstand van.
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Zeg Marrie, heeft die nieuwe toeter van je monel ventielen? Kan je zien aan de kleur: als ze een beetje dof zijn, zijn het waarschijnlijk monel ventielen, i.i.g. geen vernikkelde ventielen en in dat geval is het geen Amerikaanse Getzen want die maken alleen trompetten met vernikkelde ventielen.
_________________ Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen