....Dat idee van zo'n mondstuk lijkt me trouwens helemaal niets. Zo past ie niet in m'n koffer
...als ie niet afschroefbaar zou zijn past ie wel?! hahaha!!
nee dat je mondstuk erop moet blijven zitten, of dat je een kwartier aan het draaien bent om het eraf te krijgen. Ben je als trompettist straks langer bezig met je mondstuk dan een slagwerker met het drumstel
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
trompet-smurf schreef:
Ruli schreef:
trompet-smurf schreef:
....Dat idee van zo'n mondstuk lijkt me trouwens helemaal niets. Zo past ie niet in m'n koffer
...als ie niet afschroefbaar zou zijn past ie wel?! hahaha!!
nee dat je mondstuk erop moet blijven zitten, of dat je een kwartier aan het draaien bent om het eraf te krijgen. Ben je als trompettist straks langer bezig met je mondstuk dan een slagwerker met het drumstel
Als jij die trompet kan betalen kan er vast ook wel een passende koffer bij.
het liefste zou ik een van mijn tattoo's in mijn trompet willen...
Die heb ik al (of was het andersom? )
Anyway, ik vind deze Monette voor de verandering toch wel erg mooi. Ik vind het wel wat hebben, die draken rond het ventielhuis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen