trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet foto's
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 06:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 591 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2007 10:35 
Moderator

Als je lage Bes partijen in een orkest moet spelen, kan ik hem verder uitschuiven zodat ik een mooie lage f kan spelen. Met het schroefje lukt dat niet, dan gaat hij niet verder uit. Daarnaast zijn die schroefjes een en al ellende, ze verbuigen, ze trillen los, en je raakt ze kwijt.

Dus vandaar het touwtje en het waterklepje. Werkt prima.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2007 10:46 

baszz schreef:
Ha ik weet voor wie die toeter is gemaakt, er kan maar een persoon echt op spelen.

Onze Russische vriend Sergei Nakariakov :lol:

ooh ik ken er nog wel een paar... stuk of 3 bij de bigband waar ik speel,
die zitten echt constand hun eigen broekzak te vermaken.. misschien krijgen ze met een toeter als deze hun geluid nog is voorbij de muziek standaart

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 16:12 
Zo, dit weekend mijn trompet (Yamaha 6345G) weer teruggekregen die op reparatie was.. Trompet was van de vereniging en ik had hem laten vallen :oops: Nu moest er een nieuwe beker op (dus vanaf het ventielhuis tot het einde van de trompet vernieuwd). Opnieuw gelakt en volgens mij een hele beurt gehad.

Afbeelding

Afbeelding

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 16:25 

Hij ziet er geweldig uit, als nieuw zou ik maar zeggen, goed vast houden dan maar.
Heb je qua speeleigenschappen ook nog steeds hetzelfde gevoel dat het om dezelfde trompet gaat als voor het ongeluk?

JK 1.5 C
Bugel Thomann
DennisWick 2bfl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 16:39 
trumpetvos schreef:
Hij ziet er geweldig uit, als nieuw zou ik maar zeggen, goed vast houden dan maar.
Heb je qua speeleigenschappen ook nog steeds hetzelfde gevoel dat het om dezelfde trompet gaat als voor het ongeluk?

Ja hij ziet er inderdaad als nieuw uit. Ik kan het mij niet goed meer herinneren, aangezien hij 9 juni 2007 bij MusicAllin is gebracht en afgelopen vrijdag is opgehaald. En tussentijds heb ik van de vereniging een Holton gehad (waar ik niet tevreden mee was, maar het moest) en ik heb zelf een HvL B5 aangeschaft.

Maar het vallen was heel dom, hij zat in een gigbag (die onvoldoende beschermt, dus hij gaat daar niet meer in) en was ongeveer van halve meter hoogte op de grond gevallen, en precies de laatste bocht was bijna helemaal dicht.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 09:10 

Erik v/d Heijden schreef:
trumpetvos schreef:
Ja hij ziet er inderdaad als nieuw uit. Ik kan het mij niet goed meer herinneren, aangezien hij 9 juni 2007 bij MusicAllin is gebracht en afgelopen vrijdag is opgehaald.

Tering ben je je toeter 9 en en halve maand kwijt geweest voor een reparatie. Duurde het bestellen van een nieuwe beker zo lang?

Ik zou toch zeggen dat ontlakken, nieuwe beker en opnieuw lakken binnen 2 maanden toch ook wel zou moeten kunnen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 16:28 
martijn85 schreef:
trumpetvos schreef:
Ja hij ziet er inderdaad als nieuw uit. Ik kan het mij niet goed meer herinneren, aangezien hij 9 juni 2007 bij MusicAllin is gebracht en afgelopen vrijdag is opgehaald.

Tering ben je je toeter 9 en en halve maand kwijt geweest voor een reparatie. Duurde het bestellen van een nieuwe beker zo lang?

Ik zou toch zeggen dat ontlakken, nieuwe beker en opnieuw lakken binnen 2 maanden toch ook wel zou moeten kunnen.

Ja ik weet het niet ik was er ook niet blij mee dat het dus ZOOOOOOOOOOO lang duurde, degene die het regelde zei dat ze de beker niet op voorraad hadden en bestelt moest worden uit de yahama-fabriek, in Japan ofzo. En eerst hadden ze de verkeerde beker binnen gekregen. En moest dus opnieuw bestelt worden.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 17:01 

Ja ik weet het niet ik was er ook niet blij mee dat het dus ZOOOOOOOOOOO lang duurde, degene die het regelde zei dat ze de beker niet op voorraad hadden en bestelt moest worden uit de yahama-fabriek, in Japan ofzo. En eerst hadden ze de verkeerde beker binnen gekregen. En moest dus opnieuw bestelt worde

Zeker gebracht bij Steenbeek, daar kan je wachten tot je ons weegt totdat ze eindelijk iets uit Japan(lees yamaha) hebben binnen gekregen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 591 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur