Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Service, onderhoud, nee, dat doet Hans allemaal niet!
Stom dat wij niet logisch nadenken! Als jouw vereniging graag te veel geld wil uitgeven moeten ze dat lekker doen!
Overigens wel leuk voor jou natuurlijk dat je een nieuwe trompet krijgt!
enne ff nog snel over hans. Hans is Brass Import toch?? das heel leuk voor trompettten, maar een harmonie heeft ook klarinetten, slagwerk, en picollos nodig....
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Dat begrijp ik wel, maar ik zie niet in waarom je geen trompet bij Hans (of iemand anders) zou mogen kopen! Zeker als het nog veel goedkoper is ook! Ik neem aan dat iedere instrumenten handelaar best zonder contract de verkochte instrumenten wil onderhouden!
Maar jij hebt daar vast niet veel mee te maken, jij bent gewoon (terecht) blij dat je een nieuw instrument krijgt!
Als ik de prijzen van Adams zo lees, is er maar 1 die echt blij wordt van dat genoemde contract !
Een gewone Bach ML37 kost in Amerika zo'n 1000,- minder als de 2600,- die jij noemt. Kijk maar eens bij Dillonmusic. Met de euro-dollor koers verhouding van nu zou de prijs ongeveer 1 op 1 moeten zijn. Dus ik zou niet meer als zo'n 1600,- voor een gewone Bach willen betalen !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen