Theo van Kampen schreef:
Tsja, 't is nou eenmaal mijn hang up, maar ik vind het triest dat dat er fabrikanten zijn die voor hun topinstrumenten tussen de ruim 2 en 3 duizend ballen durven te vragen waar in no time de gaten in de leadpipe vallen. Voor dat geld kan er heus wel iets knaps op gezet worden.
Inderdaad speelt de Holton ST307 van mijn gabber ontzettend lekker, mooie donkere sound mét een geweldige projectie; ideaal!, jammer dat de ventielen steeds blijven hangen en de leadpipe, nou ja, laat ik er maar over ophouden, hoewel? Niet alleen de leadpipe dit onder de rode pitten, óók de stembuis........ De importeur is inmiddels failliet ofzo en dat gaan we dan maar lekker met de mantel der liefde bedekken?
Er zijn trompetmakers zat die wél kiezen voor kwaliteit. Daar zou ik dan ook eerst gaan shoppen. Die maken nl. ook toeters met een lekkere sound en goede projectie.
Fuck Conn/Selmer, Kanstul en die andere oplichters!
nogmaals: vanwege 1 instrument met mankementen, moeten we "ze allemaal maar fucken" ???
zo dacht men vroeger ook dat de Joden de pest naar europa brachten, terwijl er misschien maar 1 Jood was die evenals zovele andere mensen de pest meenamen...
Misschien een overtrokken vergelijking, maar je overdrijft vreselijk.