Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
Leuke video! Ik herken ze niet allemaal, maar te zien en horen zijn o.a. Maynard Ferguson, Wynton Marsalis, Charles Schlueter, Manny Laureano, Ron Miles, Patrick Hession.
P.s. Leuk om er bij te hebben zo'n trompet. Ik ga m'n auto maar te koop zetten op marktplaats!
Er zijn genoeg bejaarden die op die leeftijd lekker zitten te bingoën. Maynard is nog altijd op tournee het hele jaar door. Plus zijn vrouw is dit jaar overleden. Daar ga je er denk ik niet beter van uitzien.
In ons Glenn Miller orkest zit een saxofonist van 76 die nog 180x optreedt per jaar...
Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
Zie bijvoorbeeld ook Clark Terry. Die is volgens mij al ergens in de tachtig. Als ik nu eens een fractie zou kunnen spelen van wat hij nu nog doet was ik al dik tevreden
Over trompettisten op leeftijd gesproken: willy schobben die vanavond zijn laatste concert geeft... is volgens mij toch ook al vrij oud (in de 90 als ik me niet vergis) Werkelijk onvoorstelbaar wat hij nog uit die trompet krijgt..
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen