Hallo allemaal,
Ik zag op internet op http://www.xs4all.nl/~cderksen/ dat de Conn Connstellation 38B en de Conn Connstellation 28A long cornet er bijna hetzelfde uitzien, weet iemand wat nu precies de verschillen tussen die 2 types zijn, de 1 is een cornet blijkbaar??.. speelt/klinkt deze dan heel anders of hoe moet ik dat zien?
Ik ben benieuwd,
Groeten Pim
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Ik heb ooit op die cornet gespeelt!
Een weekje proberen!
Hij speelde mij veel te zwaar!
Ik vind het niet erg als je moet werken om een beetje geluid te krijgen, maar dit vond ik echt te veel van het goede!
Wel een raar ding, trouwens!
Je hebt het gevoel dat je een trompet in je handen hebt, maar dan met een heel klein mondstukje!
ow dus het verschil is eigenlijk alleen dat er bij de 28A long cornet alleen maar een cornetmondstuk op kan?
hmmz dat is niet echt handig.. haha..
dank je voor het aanbod baszz, ik zal het onthouden en wie weet kom ik een keer langs;) haha
Groeten Pim
Geregistreerd: 03 dec 2002 18:35 Berichten: 56 Woonplaats: Nijmegen
Ik heb zo'n cornet van een trompet mondstuk vatting laten voorzien, kostte een paar tientjes en ik had, want hij is inmiddels verkocht, toen een perfecte Connstellation trompet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen