Besson is op zich een goed merk.
De trompet die je noemt heb ik een aantal jaren op mogen spelen, het was zo'n matverziverde bouwjaar 1967, een oerdegelijk instrument.
Hij speelde op zich prima maar het is geen topper, onze hele trompet sektie speelde op Besson hoe hij mengt met andere merken weet ik niet.
Van laag tot hoog alles zit er wel op, klank op zich is prima.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Ik gebruik er een voor carnaval!
Voor het serieuzere werk is deze niet geschikt, maar dat kan bij die van jou anders zijn, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen!
Er zit wel een groot geluid in, ik hoef niet zo hard te werken voor een beetje volume!
En wat ik echt geweldig vind zijn de ventielen! Die lopen echt als een t**t! Als ik hem een paar maanden niet gebruikt heb en ik pak hem weer eens dan lopen de ventielen nog steeds geweldig!
Verder is er (mede dankzij carnaval en de daarbij komende zaken) niet echt zachtzinnig mee omgesprongen dus is het gewoon een afgeragd barrel!
Maar ik kan me goed voorstellen dat als je er een hebt die een beetje goed onderhouden is je er nog een hele fijne trompet aan kunt hebben! (om mee te beginnen)
Das mooi Ik ga hem ook voor een dweilorkest gebruiken, voor de harmonie waar ik in speel gebruik ik mijn nieuwe getzen Deze trompet was ook al jaren niet gebruikt en idd de ventielen liepen nog lkkr Zal hem een keer uitproberen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen