Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
Je bedoelt dit:
Franz Straub en Andy Taylor hebben hun krachten verenigd en zijn een aantal fantastische modellen aan het ontwikkelen. Het komt als nieuw merk op de markt en in eerste instantie zullen er 3 verschillende modellen leverbaar worden: de 'HADES' voor lead en pop (een soort anabolen Calicchio), de 'OSIRIS' als allround instrument, en de 'ISIS' voor jazzsolisten (geïnspireerd op de Martin Committee/Straub EX-G). Ze zullen eind 2006, begin 2007 leverbaar worden, uiteraard ook verkrijgbaar bij BrassImport. De eerste prototypes worden op dit moment getest en zijn reeds veelbelovend. Als er meer nieuws bekend wordt zullen we dat hier melden.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Ik heb een paar weken geleden bij Hans op twee prototypes gespeeld, en ben er heel enthousiast over. Hij had een bijna-HADES, met ipv een Taylor-beker een oude Benge-beker, en een model wat geloof ik de OSIRIS moet gaan worden. Vooral over de HADES ben ik zeer te spreken. Ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijke modellen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen