trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Zeus instrumenten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 12:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zeus instrumenten
BerichtGeplaatst: 27 apr 2004 19:12 

Neem eens een kijkje hier http://www.zacharymusic.com/ ziet er erg mooi uit , als ze nou ook nog zo mooi en goed spelen als ze eruit zien is het een mooie toeter voor weinig geld .
Binnenkort verkrijgbaar in de benelux .

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 apr 2004 19:22 

Ziet er inderdaad mooi uit!
Maar zou het wat zijn voor dat geld?
Wel veelbelovend als ik de teksten mag geloven! :lol:

Profiel  

Berichttitel: Re: Zeus instrumenten
BerichtGeplaatst: 27 apr 2004 20:36 

baszz schreef:
Binnenkort verkrijgbaar in de benelux .

Bij wie dan? Ga jij het doen? :lol:

Ziet er inderdaad mooi uit. Goeie reclamejongens. :wink:
Ze worden gemaakt bij Kanstul uit onderdelen die ze over hebben van de Flip Oakes, Callet, Virtú, Smith-Watkins en weet ik veel welke andere merken die daar gebouwd worden.
Het is nogal wat om een toeter aan te bieden voor $ 1000,- die een Mt. Vernon moet doen vergeten. Het is tot nu toe nog geen enkele bouwer gelukt om dat te doen, zelfs Bach zelf niet, en dan zouden zij dat zeker met een massaproductie wel kunnen?
Misschien best een aardig instrument voor het geld hoor maar ik zie het toch vooral als veel blabla. Maar ja, het trekt wel bezoekers, :)

De ZTR 1000 Olympus ziet er trouwens verdacht veel uit als een Lawler LT5 met een beker van Monette. Dus als je geen geld hebt voor een Anja of een 993... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 apr 2004 20:43 

Nee ik ga het zeker niet doen , maar er stond een advertentie bij vraag en aanbod en heb daar een mailtje aan gewaagd , en kreeg reactie van een kerel uit duitsland die er net mee begonnen is .
Ik vond het er wel aardig uitzien en dacht misschien vinden andere dat ook .
Heb evt een mail adres van die kerel

dit is wat hij me terug mailde
,

er zijn verschillende uitvoeringen van het Guarnerius 900 model. Op de homepage van www.zacharymusic.com kunt U uw favoriete type uitzoeken met de prijs in US$. Stuur maar even een mailtje met de exacte omschrijving, dan krijgt U van mij de all-in-prijs met btw, douaneaccijncen en alle transportkosten. In het algemeen kunt U de prijs in $ aanhouden, 150 erbijtellen en dan EURO davoorzetten. Dat zijn dan alle kosten tot en met bij U aan de deur. Ik begin nog maar net met het representeren van ZeuS en daarom heb ik nog geen bugels op voorraad. Maar ik kan U alvast vertellen, dat ik eind van deze week mein eigen flügelhorn verwacht. Dat is dan de derde keer, want ik heb al twee van hetzelfde type aan mijn eigen muziek-kollegas verkocht. Ik zelf ken bijv. niemand, die een bugel met koperen trechter verkoopt - en dan nog voor die prijs. Sorry voor mijn nederlands. Ik hoop dat er niet te veel fouten inzitten. Heeft U nog vragen, kunt U mij altijd (v.a. 18:30) bellen op 0049-2822-10220 (Emmerich/Duitsland), behalve vanavond, want dan moet ik repeteren...

Met vriendelijke groeten
Heiko Vollmer

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 apr 2004 20:58 

Misschien bestel ik er wel een om uit te proberen. Als de prijs/kwaliteit-verhouding in orde is, kan het best interessant zijn om het in NL te gaan doen.

Misschien dat ik hierboven wat cynisch overkwam, maar ik word ook zo moe van die Amerikanen :cry:
Toen ik net met mijn zaak begon en op zoek was naar merken om te gaan voeren, moest ik ook vaak de verleiding weerstaan, al die wervende teksten, testimonials etc. Tegenwoordig veeg ik daar mijn r**t mee af. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 apr 2004 06:07 

Hheheh dat kan ik heel goed begrijpen Hans , misschien is het wel helemaal niets hoor , maar je weet het nooit .
Al is het wel zo dat je op elke willekeurige Amerikaanse internet site die wat te maken heeft met muziek instrumenten , leest dat zij het wiel opnieuw hebben uitgevonden zo goed dat hun product wel niet is 8O
De een een nog mooier verhaal als de ander .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2005 20:18 

Het hoge woord is eruit. ZeuS is onderweg naar Nederland en met een beetje geluk op tijd voor de workshop.
Heb op de Olympus gespeeld en dat is voor het geld dus gewoon een heel goede trompet :D . Vanaf binnenkort dus voor een ieder uit te proberen want ik heb besloten ZeuS erbij te gaan doen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2005 20:23 

Is dat dus ook inclusief bugeltjes en de hele zooi?

ps. Hans, neem jij ook je demper-assortimenten mee naar de workshop, of wordt het dan wat veel?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur