Goed nieuws:
ik kreeg net telefoon van mijn moeder (die in het ziekenhuis ligt en helaas binnenkort komt te overlijden) en ze vroeg om mijn rekeningnummer.
Toch leuk dat ze in ieder geval nog meemaakt dat ik het weer oppak gezien het commentaar dat ik destijds kreeg toen ik stopte met blaasinstrumenten..
Overigens kreeg ik gister van die ouwe al een uitval toen hij via via hoorde dat ik een budget trompet wilde aanschaffen. Hij vindt de silveren helemaal geweldig.
En: "Waag het niet om straks je trompet straks scheef aan je mond te zetten!"
Kreeg ik al te horen tijdens het jazzfestival..
(want dat schijnt een tik / trend te zijn geworden van veel jazzers)
Goed, eerst even kijken in de muziekkast of er nog wat ligt aan spul en muziek.
Ik ken mijn oude lerares (met "pensioen") en mijn instructeur / dirigent (half actief zoals Foppe de Haan ivm hart) als goede bekenden en zie ik ze vanzelf in het ziekenhuis. Dat worden wel weer wat kopjes koffie / biertjes straks tijdens het oefenen. Misschien even in het ziekenhuis maar daar is de gitaar toch meer geschikt voor.
Mijn zus heeft wel een heel vette draagtas die ook maar eens stiekem moet verdwijnen.. jamsessies iedere week in de gitaarsalon en buren die vragen of we gaan spelen als mijn vrienden 's avonds aan de deur staan (eerste verdieping frans balkon).. Niets leuker dan gelegenheid en tolerante buren!
Al met al komt 't wel goed met mijn hobby dus ik kom terug zodra ik weer wat ingespeeld ben.
Er is hier ook een dealer naast de deur. Misschien mag ik bij hem wat proberen dat is bij gitaren ook geen probleem.
De vraag die overblijft is hoe mijn vogels reageren op een trompet..