Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Een vakhandel die een zilvergelakte Courtoire conet aanbiedt, met een doorgebogen leadpipe en idem beker, van oostblokkwaliteit voor een prof prijs, wat een ramp:
Als jij me ergens een prof-trompet weet te vinden voor €375,- heb je grote kans dat ik hem wel van je wil kopen hoor... Ik vind het gekker dat ze bij heel veel instrumenten niet hebben staan welk serienummer het heeft.
Berichttitel: Re: het zal je repareurke maar wezen
Geplaatst: 22 apr 2012 13:19
Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Inderdaad, dan ook nog voor maar 1600 euro een Connie aanbiedt zonder blijkbaar te weten dat er daar een 36- en een 38B van bestaan (zou hij weten wat een receiver is?). En dan ook zonder serienummer zodat je niet kan zien of het een Abilene toeter kan zijn, erg vermoeiend.
Er zijn er nog veel meer, 28B, 28A etc. Allemaal Connstellation. Maar het instrument op de foto heeft geen Elkhart in de beker staan dus elk bedrag boven de € 700,- is teveel.
(jammer he, dat er geen echte trompetzaken meer zijn )
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen