marnix schreef:
Voor ieder wat wils!
GR 66S-Z. Tikkeltje ondieper als de S. Heb ik iets laten uitboren, omdat ik met mijn lippen niet goed wegkwam. Prijs 35 Euro
GR 3 HC** Diep groot mondstuk. Vergelijkbaar met Bach 1 1/4c. Voor klassieke spelers die van grote mondstukken houden. Prijs: 60 Euro
Degironde 1,5 C Vergelijkbaar met Bach 1,5C maar dan met een ronde rand. En extreem verzwaard. 15 Euro.
Lausmann 1,5 C. Vergelijkbaar met Bach 1,5C. Maar dan een iets ronde rand, en extreem licht. Naar zeggen voor Duitse trompet geschikt. 15 euro
Voor de liefhebber van oude meuk
Bach New York. Een echte oude. Maat 8. Heel diep. Bijna cornet-achtig geluid. Zit weinig verzilvering meer op. Maar wel een heel fijne rand. Als je met de diepte van de cup kan omgaan. 35 euro.
Prijzen zijn vast, en ex verzendkosten. Voor ik de mondstukken opstuur, maak ik ze schoon, en kook ik ze uit.
Als je 2 mondstukken wil, betaal ik de verzendkosten, als je 3 of meer afneemt, krijg je een Schilke 11 AX (cornet mondstuk voor piccolo) kado. (Let wel: hier heb ik er maar 1 van, dus degene die als eerste meer dan 3 mondstukken afneemt, krijgt hem kado).
Ik heb 2 mondstukken aan Math Lemmen verkocht.
Verder nog mensen die interesse hebben? Bovenstaande mondstukken zijn in principe nog te koop