Ik heb jaren op zo'n mondstuk gespeeld. Type S1. Het was een monddstuk met zgn. dubbele cup. Hierdoor was zowel laag als hoog goed bereikbaar.
Later ben ik overgestapt op Jet-Tone C1, nu ook al een oudje.
Berichttitel: Re: Meister Hablowetz L3G bekend bij iemand?
Geplaatst: 23 okt 2011 20:11
Het mondstuk komt uit Tsjechie. Ikzelf heb een H3, verkocht door de gebr. Muller in Amsterdam. Enkele jaren terug hadden zij alleen nog een H2 liggen. Voor de rest is er moeilijk aan te komen, ook in Tsjechie komt je ze niet meer tegen. Althans, ik ben er al naar op zoek geweest. De H3 betreft een heavy mondstuk, net als bij de Dennis Wick 4X of zo. Alleen heeft de Hablowetz mooie rondingen / randen. De H3 heeft een ondiepe cup en brede rand. Je speelt er gewoonweg heerlijk op weg, zowel in de hoogte als laagte.
Berichttitel: Re: Meister Hablowetz L3G bekend bij iemand?
Geplaatst: 25 okt 2011 10:44
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Als ik 't wel heb worden Meister Hablowetz mondstukken door Bruno Tilz gemaakt. Je zou daar eens kunnen informeren want je kan Der Bruno gewoon bellen.
_________________ Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen