Geregistreerd: 06 sep 2004 13:54 Berichten: 49 Woonplaats: Het Zeeuwsche
Hallo allemaal,
Ik speel op dit moment op een Schilke 15B. Over het algemeen ben ik best tevreden over het mondstuk. Toch zoek ik een mondstuk waarmee ik beter in het hogere register overweg kan zonder kwaliteitsverlies van sound. Had zelf in gedachten een
DW6882-4x (heavytop). Het mag natuurlijk ook van een ander merk zijn. Ik heb reeds gelezen dat niet iedereen gecharmeerd is van DW. Ik overweeg wel een heavytop. Heeft iemand een tip voor me?
Ik zou geen verzwaard mondstuk aanraden als je iets zoekt voor het hogere register. Een verzwaard mondstuk is veel interessanter als je een warmer geluid wilt, voor jazzsolo's en zo.
Zoek iets waar de cup volume kleiner van is, dus dmv kleinere rimdiameter of dmv een ondiepere cup. Ik ken alleen maar Reeves dus raad een 43M of 43S aan. Die is qua rand vergelijkbaar met een Bach 3C maar dan ondieper.
Geregistreerd: 06 sep 2004 13:54 Berichten: 49 Woonplaats: Het Zeeuwsche
Bedankt voor de reacties.
Ik heb een J. Marcinckiew model Shew 14 gevonden. Kijken of ik die mij en beetje ligt.
Hebben jullie ervaring met dit mondstuk?
Groeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen