Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Los van het feit dat het onderzoek van Henk waarschijnlijk geen officieel controleerbaar onderzoek is, en dus gebaseerd is op het aantal mensen die echt teruggaan naar Rensink en hem zeggen dat hij de plank misgeslagen heeft, is het ook nog zo dat er natuurlijk hordes matige tot redelijke instrumentalisten, spelend op een Shinghai 2.0 GTI mondstuk, naar hem toe gaan om dan inderdaad, na door hem een Denis Wick of Bruno Tilz aangemeten te hebben gekregen, inderdaad sprongen vooruit maken qua klank, flexibiliteit en uithoudingsvermogen.
Kijk als meneer Rensink nou gewoon eens komt met een normale uitleg en niet een vooruitgeprint stukje wat gewoon van een bandje komt dat ergens verstopt zit wil ik wel eens luisteren naar hem , maar tot het moment daar is luister ik helemaal nergens naar want ik vind het gewoon een soort van kwakzalver die dmv een praatje mensen zo gek kan krijgen door het hebben over longinhoud , lipstevigte etc etc.... een mondstuk aanpraat .
Laat meneer Rensink maar eens een nomaal rationeel antwoord geven op de vragen die hier gesteld zijn.
.... spelend op een Shinghai 2.0 GTI mondstuk, ....
Nooit van gehoord, wil ik wel eens proberen.
Moet je zeker doen. Hij is er ook als 3.0 V6 (vergelijkbaar met DW 4) en als 2.5 TDI (vergelijkbaar met Tilz 3E). Die heeft wat meer trekkracht maar wordt wat luidruchtig in het hoge register
Geregistreerd: 04 maart 2005 16:30 Berichten: 164 Woonplaats: Den Haag
Een mondstuk aanmeten gaat alleen al niet op omdat je lipspieren en speeltechniek zich ook aanpassen aan het mondstuk dat je momenteel gebruikt. Dus stel meneer Rensink vindt het "perfecte" mondstuk voor je, en je gaat erop spelen, dan gaat je embouchure veranderen, en een jaar later heb je dus andere lippen. Moet je dan weer een nieuw mondstuk aanmeten?
En hoe zit dat dan met persoonlijke voorkeuren wat betreft weerstand, maar ook sound? Gaat hij die ook "meten"?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen