callichio,
ik voel mij totaaal niet aangesproken, om de simpele reden dat ik nog niet gepost had voor jij dat deed!!!
en lees eens goed de eerste posts!!! er worden enkel voorbeelden aangehaald, naar teksten verwezen, en meningen gegeven in de vorm van 'ik denk'!!!! nergens geeft iemand een uitgesproken mening!! niet waar?????
als je mss even die pavlov reactie kunt quoten!? (blijkbaar weet je dus langs geen kanten waar een 'pavlovreactie' voor staat! en die noviteiten. mag je die buiten leggen als het regent ? ik vond die immers niet in de vandaele terug

)
ik heb me hier de laatste tijd al doodgeergerd aan jouw posts! overloop hier maar eens enkele topics. overal vind je het nodig om dergelijke opmerkingen te geven. en dat je een mening hebt ok. maar als dat een mening is over forumleden ipv topics hou die dan voor jezelf. ik doe dat ook (bij deze een uitzondering)
ik geef toe, ik heb mij er in het begin ook aan bezondigd, maar merkte al snel dat het hier leuker vertoeven is als we het enkel over de topics hebben ipv andere leden.
sedert jou laatste, geheel oninteresante posts naar marnix en andere toe, doe ik een poging om ze te negeren.... maar het lukte even niet meer
als er dan al iemand zonder ervaring over iets toch zijn mening geeft(wat hier dus duidelijk het geval niet was toen jij jouw post plaatste) dan is dat zo.... maar dan kun je dat ook zo laten, want anders krijg je hier ,zoals je er de laatste tijd al in geslaagd bent, ijlenlang gezeik over niets....
en noch de bezoekers noch de leden komen daarom naar dit forum kijken.
je plaatst hier een post in een topic over houten mondstukken, en nergens in jouw post komen de woorden 'hout' of 'mondstuk' voor !!
jij hebt er dus blijkbaar ook niets zinnigs over te vertellen..... dus plaats dan gewoon geen post!!
je kunt nu je uiterste best doen om terug een gepast antwoord te verzinnen......................maar wacht echter niet op een reactie....... want ik zal die post noch lezen noch beantwoorden.
vriendelijke groeten
Lampaert Tom