Lean schreef:
Dat is een mooi mondstuk voor een mooie prijs imo. Ik heb er zelf ook tijden op gespeeld, maar ben weer terug gestapt op m'n 1.5 Bach. Die was toch nog net iets helderder in mijn beleving. (blijft natuurlijk erg persoonlijk)
Die hoogte is gewoon even wennen. Weet natuurlijk niet op wat voor hoogte je doelt, boven een c3 wordt het pittig met dat mondstuk in mijn beleving. Heel veel hoger is voor mij ook niet nodig echter.
Succes met je zoektocht iig

Nouja ik ben nog een beginnende trompettiste, dus het hoge register zit er nog niet helemaal in. En uiteraard wil ik weer alles gelijk kunnen

Maar er zit zeker progressie in, ben momenteel bezig met een stuk voor 4 trompetten, waar ik tot een bes2 (boven de balk dat is bes2 toch?) moet, waarvan ik in eerste instantie zoiets had van whhhheeeelp, maar het begint me nu al te lukken. Mijn lerares vindt dat ik ook wel een bes1 mag spelen, maar dat is natuurlijk geen uitdaging
Ik speel nu een paar weken op dit mondstuk en het bevalt me nog steeds prima. Ben ondertusen ook in het bezit van een bach 7C (gekregen bij mijn trompet die ik van mijn vriend gehad heb

), maar dat vind ik helemaal niks qua toon, alleen lukken die hoge noten daar wel weer lekker op. Maar goed dat mondstuk is natuurlijk ook een stuk kleiner...