Nou in feite heeft het net geen ongelimiteerd geheugen meneer rensink en de mogenlijkheid om anoniem te blijven al helemaal niet!! kijk maar is als voorbeeld naar de naam waaronder berichten worden ingetoetst.
Maar uw zegt dat wij op dit forum u afschilderen als een kwakzalver vind u dat heel erg gek

. Wij stellen vragen die gewoon recht door zee zijn en vrij direct. Wat doet u!! U draait er in alle bochten omheen met een verhaal waar u minimaal 1 dag over na hebt gedacht om het vervolgens bij elkaar te typen en dan gaat u nog liggen zeuren over de algemene voorwaarden om lid te zijn op dit forum nee sorry dat gaat mij eerlijk gezegd een beetje ver. Wij hebben een mening over u voornamelijk door de verhalen en ervaringen en dan bedoel ik niet de verhalen en ervaringen die je op dit forum leest. Willen wij dan een goed beeld van u krijgen dan moet u niet verhalen gaan neerzetten over de fanfare uit lutjebroek of waar dan ook van "ow zit die ook in nederland" maar dan willen wij gewoon directe antwoorden op vragen en geen gezeik eromheen,
ow ja dan nog 2 dingen zoals je hieronder in de qoute leest wat bedoel je precies hiermee
Henk Rensink Mondstukaanm schreef:
. “Ik denk dat trompettisten te nuchter zijn."
dat trompettisten minder te beinvloeden zijn??? Dat ze over het algemeen niet in mondstuk aanmeting geloven??
en dan de tweede: ik geloof dat u zelf al iets zegt van / over uw adviezen
[quote="Henk Rensink Mondstukaanm"]. Bovendien weten trompettisten toch altijd alles beter en gooien een advies van een discutabele adviseur snel aan de kantâ€