trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie vindt Rensink wel goed???
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 16:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 apr 2005 18:01 

Na vrijwel alles (sjezus wat zijn jullie een stel ouwehoeren zeg :lol: ) gelezen te hebben, zal ik mezelf er ook ff inmengen. Ik kan me vrijwel helemaal aansluiten bij Marnix (met een nieuwe Straub?). Ik denk echter niet dat Henk R. (lijkt nu net een crimineel, en zo wordt hij ook enigzins afgeschilderd) zichzelf nu nog gaat verdedigen. Waarom zou hij dat doen?

Wanneer hij zich gaat verdedigen, komen er toch alleen maar reacties met quotes waarbij stellingen worden afgebroken. Daarom wil ik sluiten met een voor dit onderwerp treffende quote van Nietsche: "Er bestaat geen waarheid, enkel interpretaties."

Groet, vanuit het momenteel zonnige Steenbergen,

Dennis

PS. Ik ben nr. 200!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 apr 2005 21:02 

Nou Denver!

dat is juist het probleem :!: :!:
Als hij zichzelf, in ieder geval zijn methode nou is fatsoenlijk zou verdedigen maar in mijn ogen doet hij dat niet. en nee ook niet het tipje van de sluier.
het enigste wat je krijgt is een copy paste verhaal en commentaar naar ons toe.

Het begint er meer op te lijken dat hij ZELF niet achter zijn EIGEN METHODE staat.
ik ben btw wel benieuwd wat zijn reactie is als je hem ermee confronteert als je voor zijn neus staat.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 apr 2005 09:29 
Moderator

ergens in een ander topic staat dat henk rensink ook kinderen van 15 mondstukken aanmeet.

dus alles op gemeten, en het perfecte mondstuk met zekerheid van 100% gegarandeerd genoemd.

maar een joch van 15 is nog niet uitgegroeid. Dus wie weet over een half jaar al staat die jongen weer op de stoep: het lukt niet.

mijn vraag: zou het dan niet verstandig zijn om te wachten met dergelijk geintjes tot iemand is uitgegroeid?? Dit om tussentijdse problemen, en onkosten te voorkomen???
Of wel gewoon telkens terug laten komen, en het zien als een fijne investering voor de zaak????

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 apr 2005 14:50 

Laat hem toch gewoon zijn werk doen; niemand die je dwingt om hem om advies te vragen. Als iemand naar hem toe gaat en een mondstuk krijgt 'aangemeten', en daar blij mee is; prima. Niet dat ik het ooit zal aanbevelen, maar uiteindelijk moet iedereen het zelf weten. En het kan ook niet zo gek veel kwaad, toch? Behalve dat je dan geld kwijt bent voor een mondstuk dat uiteindelijk niet goed is. Maar ja, dat is dan ook een beetje eigen schuld; als je wie dan ook om advies vraagt, dan moet je common sense je toch wel ingeven dat je zo'n mondstuk toch even zelf uitprobeert voordat je er gel voor neertelt? En gelooft er nou echt iemand in dat je dmv meten een 100% perfect mondstuk kan adviseren?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 apr 2005 15:54 

Tobias Dammers schreef:
En gelooft er nou echt iemand in dat je dmv meten een 100% perfect mondstuk kan adviseren?

Ja, dat denk ik wel!
Anders zouden er niet zo veel mensen naar hem toe gaan!
En het is natuurlijk niet alleen het geld dat je kwijt bent voor het mondstuk, maar het aanmeten zelf kost ook nog eens een boel geld!
Je hebt helemaal gelijk dat iedereen het zelf moet weten, maar de meeste mensen geloven echt dat deze man gelijk heeft, simpelweg omdat ze niet beter weten, en die trappen er gewoon met open ogen in!
En deze man mag van mij gewoon z'n werk doen, alleen zou het dan wel ander werk moeten zijn! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 apr 2005 09:07 

Helemaal mee eens!

Als er een trompet gestolen is, wordt er op dit Forum melding van gemaakt, waardoor er een kans bestaat dat het gestolen instrument bij de rechtmatige eigenaar terug komt en verdere incidenten voorkomen worden. Dat is een van de mooie dingen van een (inter)nationaal Forum.

Laatst was er een bedrieger/dirigent/penningmeester actief die misbruik maakte van het vertrouwen dat verenigingen in hem stelden. Hiervan werd melding gemaakt op dit Forum.

Als Dhr. Rensink een bedrieger is, hetgeen mijn mening is, en die van velen op dit Forum met mij, vermoed ik zo, dan is het een mooie taak van dit Forum om hem te ontmaskeren en de trompetwereld tegen hem te beschermen.

Als iemand je fiets steelt (die maar 30 euro heeft gekost) dan denk je toch ook niet, ach laat hem zijn werk toch doen...

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 apr 2005 10:10 

Ik zou Rensink niet als een bedrieger willen afschilderen, dat is volgens mij echt niet waar. Wat hij wel zou moeten veranderen is de wijze waarop hij zijn eigen overtuiging uitdraagt en zijn fundamentalistische standpunten wat nuanceren.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 apr 2005 10:15 

Yamahaddatdangezegd schreef:
................
Als Dhr. Rensink een bedrieger is, hetgeen mijn mening is, en die van velen op dit Forum met mij, vermoed ik zo, dan is het een mooie taak van dit Forum om hem te ontmaskeren en de trompetwereld tegen hem te beschermen.

Als iemand je fiets steelt (die maar 30 euro heeft gekost) dan denk je toch ook niet, ach laat hem zijn werk toch doen...

Het kromme van deze redenering is echter dat het feit dat Rensink een bedrieger en een oplichter zou zijn slechst gebaseerd is op emotionele argumenten.
Tot nu toe heb ik slechts heeeel weinig personen uit eigen ervaring horen zeggen dat ze bedrogen zijn! Er zijn tot nu toe enkel een paar meldingen geweest van een aangemeten mondstuk dat na korte of langere tijd weer 'verlaten' is.
Voor de rest wordt er hier op het forum een zeer hoog roddelgehalte gehanteerd, zo van: "ik ken ook iemand die........en "ik heb horen zeggen dat......."
Kijk, dat je niet gelooft dat zijn methode kan werken is absoluut ieders goed recht, en dat je anderen wilt behoeden voor misstappen (in jouw ogen dan) is ook prima. Dat is ook precies het goede van een webforum als dit
Maar ga deze man niet afschilderen als een bedrieger of oplichter, want daar heb ik nog geen enkel bewijs voor geleverd gezien.

Het vergelijk met die frauduleuze penningmeester vindt ik erg krom. Rensink biedt een dienst aan voor dertig euro, en daar kan je voor kiezen gebruik van te maken of niet. Die penningmeester hangt zielige verhalen op over zijn prive siutuatie om geld af te troggelen, wat vervolgens nooit meer terugbetaald wordt. Dat kan en mag je NIET met elkaar vergelijken.

Ik zat nog even te denken aan die honderden irritante 'tell sell'-achtige TV reclames voor slankmakers, fitnessapparaten, keukenhulpen, etc etc. Die beweren toch ook met de grootste stelligheid dat ze 100% resultaat garanderen. Volgens mij klopt dat ook n i e t h e l e m a a l l . :wink: Maar ik heb nog nooit iemand zo'n kruistocht daartegen zien ontketenen als hier tegen Renskink's mondstukaanmeting.

Het is net als met TV kijken: als het je niet bevalt zet je 'm uit!
In geval van Rensink: ga je er niet naar toe!

8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur