Yamahaddatdangezegd schreef:
................
Als Dhr. Rensink een bedrieger is, hetgeen mijn mening is, en die van velen op dit Forum met mij, vermoed ik zo, dan is het een mooie taak van dit Forum om hem te ontmaskeren en de trompetwereld tegen hem te beschermen.
Als iemand je fiets steelt (die maar 30 euro heeft gekost) dan denk je toch ook niet, ach laat hem zijn werk toch doen...
Het kromme van deze redenering is echter dat het feit dat Rensink een bedrieger en een oplichter zou zijn slechst gebaseerd is op emotionele argumenten.
Tot nu toe heb ik slechts heeeel weinig personen uit
eigen ervaring horen zeggen dat ze bedrogen zijn! Er zijn tot nu toe enkel een paar meldingen geweest van een aangemeten mondstuk dat na korte of langere tijd weer 'verlaten' is.
Voor de rest wordt er hier op het forum een zeer hoog roddelgehalte gehanteerd, zo van: "
ik ken ook iemand die........en "
ik heb horen zeggen dat......."
Kijk, dat je niet gelooft dat zijn methode kan werken is absoluut ieders goed recht, en dat je anderen wilt behoeden voor misstappen (in jouw ogen dan) is ook prima. Dat is ook precies het goede van een webforum als dit
Maar ga deze man niet afschilderen als een bedrieger of oplichter, want daar heb ik nog geen enkel bewijs voor geleverd gezien.
Het vergelijk met die frauduleuze penningmeester vindt ik erg krom. Rensink biedt een dienst aan voor dertig euro, en daar kan je voor kiezen gebruik van te maken of niet. Die penningmeester hangt zielige verhalen op over zijn prive siutuatie om geld af te troggelen, wat vervolgens nooit meer terugbetaald wordt. Dat kan en mag je NIET met elkaar vergelijken.
Ik zat nog even te denken aan die honderden irritante 'tell sell'-achtige TV reclames voor slankmakers, fitnessapparaten, keukenhulpen, etc etc. Die beweren toch ook met de grootste stelligheid dat ze 100% resultaat garanderen. Volgens mij klopt dat ook
n i e t h e l e m a a l l .

Maar ik heb nog nooit iemand zo'n kruistocht daartegen zien ontketenen als hier tegen Renskink's mondstukaanmeting.
Het is net als met TV kijken: als het je niet bevalt zet je 'm uit!
In geval van Rensink: ga je er niet naar toe!