Ja triest allemaal maar dit topic gaat weer dezelfde kant op en wordt misschien wel net zolang als de vorige topics die er over Henk zijn geweest.
Voor diegene die hier nog niet zolang komen op dit forum, er is een topic geweest waar uiteindelijk Henk zichzelf heeft mee bemoeid door zich aan te melden als forumlid.
Hij heeft hier niet kunnen overtuigen en geen duidelijkheid kunnen scheppen over zijn aanmeetmethode.
Zijn geloofwaardighied over de orkesten die hij noemt trek ik zeer in twijvel omdat juist prof's weten dat ze niet bij hem moeten zijn, sterker nog van een aantal weet ik het zeker dat ze niet bij Henk zijn geweest.
Een leek die niet weet waar je het moet zoeken kan hij misschien wel op weg helpen, dat gebeurt dan met het huidige mondstuk als uitgangspunt.
Maar zoals gezegd hoef je daarvoor niet naar Rensink maar kan een goede docent of goede verkoper van een muziekwinkel je ook helpen.
Tip gebruik de zoekfunctie en lees de hele geschidenis nog maar eens door voor diegene die de history hier van Henk niet kennen.
_________________ Yamaha Xeno 8335RGS. Bach Stradavarius 37ML, (Vintage, 1978). Bob Reeves 43M, 43C JK 1.5 C Bugel Thomann DennisWick 2bfl
Ik heb hem een aantal rechtstreekse vragen gesteld. En die werden toen afgedaan als onwetend gifstrooien. En als ze al beantwoord werden, waren het niet de antwoorden op mijn vragen.... Zover zijn antwoorden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen