Als Benterfa net zo snel is met leveren als met antwoorden zie ik er weinig heil in.
Heb nog niks gehoord op mijn vragen behalve 'we zullen u binnen enkele dagen info toesturen' . Yeah sure .
Laatste update:
Benterfa bestaat niet meer (dat wil zeggen, zijn mondstukken) en of ik de voorraad die er nog was wilde overnemen. Mijn antwoord daarop heb ik vier weken geleden verzonden en inderdaad, geen antwoord (wordt de email in België uitgeprint en per post bezorgd? )
Deze mondstukmaker maakt ze van titanium. Dat betekent dat ze onverwoestbaar zijn en erg licht. Torsten Benkenstein speelt er oa op. Erg interessant, ik was jammergenoeg vorige week op zondag in Graz, dus de winkel was dicht...
Geregistreerd: 08 aug 2004 21:29 Berichten: 61 Woonplaats: Maarssen
erikveldkamp schreef:
Deze mondstukmaker maakt ze van titanium. Dat betekent dat ze onverwoestbaar zijn en erg licht. Torsten Benkenstein speelt er oa op. Erg interessant, ik was jammergenoeg vorige week op zondag in Graz, dus de winkel was dicht...
Klinkt interressant! Zal mij benieuwen wat dit met de klank zal doen!
Zal nog wel geen gemeengoed zijn zodat je ze ff kan testen in diverse zaken. Kwestie van tijd .........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen