Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
nielsmarchal
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 mei 2005 18:01 |
|
Geregistreerd: 23 okt 2002 14:54 Berichten: 328 Woonplaats: Heerhugowaard
|
|
Heel intressant allemaal nog steeds, maar gaat u allen vooral verder.......
Laat mensen in hun waarde en neem informatie tot je die goed voor je is en wat niet goed voor jezelf is kan natuurlijk nog wel voor anderen waardevol zijn.
Vindt dat men zeker in deze "discussie" absoluut op een aparte manier discussiert.
Kan het ook nuttig zijn om te discussieren zonder een persoonlijke aanval?(geldt voor iedereen) en het alleen bij de feiten te houden?
Ik proef dat het hier toch erom gaat om een "buckler" van de markt te krijgen?
Ik wil me hiermee niet mengen in de discussie, zie openingszin, maar wilde dit toch kwijt. Wil dus ook hiermee niet zeggen dat ik het met iemand eens of oneens ben........
Ik haal de nuttige info voor mijzelf eruit. D.w.z. ik ben eens bij de stand van Dhr. Rensink langs geweest en trek mijn conclusies...........
_________________ HvL 5
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Henk Rensink Mondstukaanm
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 mei 2005 18:13 |
|
Geregistreerd: 13 apr 2005 09:43 Berichten: 14 Woonplaats: Apeldoorn
|
Dat is niet zo overgekomen maar exact wat u gemaild heeft op dinsdag 5 april.
Onderstaand uw mailtje:
Beste heer Rensink,
Al maanden volg ik op diverse fora de discussies over het laten aanmeten van een mondstuk! (Zelf ben ik overigens trompettist)
Bijna meteen valt dan uw naam, echter, meestal niet in positieve zin!
Er volgt dan veel informatie, iedereen heeft wel een mening, maar een persoon mis ik in deze discussies! U zelf!
Ik vind het namelijk altijd wel zo eerlijk dat de persoon waar het om gaat zichzelf ook kan verdedigen!
Op de volgende link is bijvoorbeeld ook een discussie gaande en op dat forum wordt bijzonder veel over u gezegd!
http://www.trompet.nl/forum/viewtopic.php?t=532
Ik zou u graag willen uitnodigen u eens in de discussie te mengen en om uw beweegredenen, standpunten, noem maar op, te verdedigen!
Lijkt mij wel zo eerlijk!
Met vriendelijke groet,
Alex de Haan (Dehaanmuziek op het forum)
www.trompetworkshop.tk
Einde E-mail.
U bent overigens van harte welkom ook voor een vrijblijvend oriënterend bezoek!!!
Spreek vrienden en familie met MSN Messenger klik hier
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trompet-smurf
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 mei 2005 20:02 |
|
Geregistreerd: 26 jul 2004 13:35 Berichten: 1037 Woonplaats: Hilversum
|
sorry maar het daar staat toch iets anders hoor Rensink. hij heeft het over verdedigen van beweegredenen en standpunten. verdedigen is iets anders dan er gewoon over komen vertellen lijkt mij
dit was trouwens wel het 1e mailtje waarbij de schrijver vermeld is 
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Yamahaddatdangezegd
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 mei 2005 23:23 |
|
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
|
|
Geachte heer Rensink,
Door een niet gering aantal leden van dit Forum werd over u negatief gesproken voordat u hier uitgenodigd werd om uw visie op uw beroep te belichten. Uw beroep, welteverstaan, staat hier ter discussie, of in het bijzonder de manier waarop u het uitoefent. Dus niet u persoonlijk als mens, maar uw professionele praktijk. Mijn persoon heeft in deze discussie niets te zoeken, net zo min als die van Marnix, Erik Veldkamp, Dehaanmuziek, Tommy, of anderen die al bijdroegen in dit onderwerp. Of Marnix goed lesgeeft, of Erik goed lead speelt, is niet het onderwerp van deze discussie, maar (ik citeer): "Wie vindt Rensink wél goed?" Als ik door uw beroepsuitoefening te reflecteren u persoonlijk aangevallen heb, heeft u mijn bedoelingen verkeerd begrepen. Vandaar dat ik verbaasd was (en ben) over uw laatste agressieve reacties.
De mensen die ik zojuist noemde zijn het grotendeels eens over een aantal zaken, die ik vezameld en geordend heb in de vorm van een vijftal vragen. Deze vragen (en nu spreek ik voor velen) zijn door u niet of nauwelijks afdoende beantwoord. Dat ik het nu moet ontgelden omdat ik (ik geef het toe) een paar ongenuanceerde uitspraken heb gedaan in het begin van deze discussie, vind ik zeer betreurenswaardig. Bij mijn uitspraken heb ik steeds duidelijk vermeld dat het om mijn mening gaat, dus een subjectief statement.
Kortom, door op dit forum te verschijnen stelt u zichzelf bloot aan kritiek, die in mijn ogen veelal gedoceerd, duidelijk en redelijk aan u gepresenteerd werd waarbij u steeds de ruimte kreeg voor een reactie ter verdediging of verduidelijking. Een aantal van de bovengenoemde personen, zo niet alle, zijn door uw respons niet overtuigd, waaronder ikzelf. Bent u niet gediend van dergelijke kritiek, dan raad ik u aan hier geen acte de présence meer te geven.
Nog twee kanttekeningen: ten eerste was mijn opmerking het vermoeden te hebben ergens overheen te lezen valse bescheidenheid: ik heb alles zeer goed gelezen, en blijf bij mijn uitspraak over uw ontbrekende bronvermeldingen (op die van de heer De Haan na, met dank aan tromptsmurf). Geheel ten overvloede merk ik op dat ik hierbij doel op de door u alhier geciteerde tevredenheidsbetuigingen en persoonlijke referenties. Ten tweede leg ik uw poging de lachers op uw hand te krijgen door middel van herhaalde toespelingen op mijn zuidelijke woonachtigheid met milde verontwaardiging naast mij neer.
Het ga u verder goed, wellicht tot ziens,
Roel van Wijk
_________________ www.smallbigband.com
www.juicylucy.net
www.sjonniewiener.com
www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 mei 2005 00:25 |
|
 |
| Moderator |
|
|
ik zal maar niet weer over dat joch van 15 gaan zemelen, want op mijn vraagsteeling bent u niet meer ingegaan dan de opmerking over het waterhoofd. Ik heb echt het idee dat u mij niet begrijpt. Jammer dan.
En voor de rest blijf ik bij mijn standpunt. Ik heb als docent de verantwoording om zelf de mondstukken aan mijn leerlingen te doen geven die bij hun fysieke ontwikkeling horen. ( overigens, geheel terzijde, ik geef leerlingen allemaal een vol uur les omdat het prive leerlingen zijn )
oja meneer Rensink: ik weet niet hoe het met andere forummers zit, maar als u mij aanspreekt is het makkelijk om dat gewoon bij mijn naam te doen. Lijkt me niet al te moeilijk, en ik heb een dikke huid. En ben, zoals u misschien wel gelezen hebt, niet vies van een pittige discussie.
Laatst bijgewerkt door marnix op 12 mei 2005 07:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Moon
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 mei 2005 03:21 |
|
Geregistreerd: 24 maart 2003 12:04 Berichten: 237 Woonplaats: België
|
|
Veel blabla, weinig boom boom
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 mei 2005 11:44 |
|
Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02 Berichten: 1706 Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
|
|
Met stijgende verbazing heb ik de laatste dagen/weken de ontwikkeling van deze discussie(?) gevolgd. En het ontwikkelt zich steeds meer tot een trompet.nl onwaardige verbale vechtpartij. Er wordt alleen nog maar gezocht naar zinnen in de posts van dhr. Rensink die neergesabeld kunnen worden. Ik kan me dan ook voorstellen dat Henk zich steeds nijdiger gaat verweren.
Let wel, ik ben ook niet overtuigd door de Rensink-methode, getuige degenen die bij mij in de zaak komen omdat ze niet uit de voeten kunnen met de aangemeten DW of Tilz. Maar het lijkt me een goed plan om de discussie terug te brengen naar een niveau waarin op een normale manier naar elkanders argumenten kan worden geluisterd.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Robert66
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 mei 2005 12:40 |
|
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
|
|
Ik ben het helemaal met Hans eens.
Laat iedereen de eer aan zichzelf houden.
Maar het mooiste lijkt me als Dhr. Rensink de grootste criticasters persoonlijk ontvangt en in de praktijk zijn gelijk probeert te bewijzen.
|
|
| Omhoog |
|
 |