trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe Dennis Wick mondstukken
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 03 feb 2026 23:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 17:22 

Berend schreef:
mi trompeta schreef:
Ik denk dat de meeste trompettisten DW zo'n walgelijk merk mondstukken vinden voor op trompet... dat ze niet echt geneigd zijn om nieuwe types te gaan proberen 8)

Dit vind ik nergens op slaan.
Een mondstuk kan goed of minder goed bij je passen. En je kan zelfs vinden dat een merk goed of minder goed bij je past.
Maar om een serieus merk walgelijk te noemen gaat te ver.

Toch wordt er over het algemeen wel zo over gedacht!
Lees alleen al dit forum er maar eens op na!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 17:27 

Ik zeg ook niet dat dat mijn mening is he... Dat is ook zeker niet zo. Alleen vind ik DW meer een merk voor op cornet of bugel, en minder geschikt voor trompet, en natuurlijk zijn er mensen die op die mondstukken de sterren van de hemel spelen, natuurlijk, maar dit is alleen mijn mening, en daarmee beweer ik zeker niet dat DW walgelijke mondstukken maakt, maar meer dat de algemene mening daar toch wel grof gezegd op neerkomt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 20:51 

Ik speel al jaren met plezier op DW en heb destijds deze gekozen omdat van alles wat ik toen uitgeprobeerd heb de beste vondt en niet om de vorm kleur merk prijs of wat dan ook. Het lijkt hier op dit Forum wel of dat iedereen elkaar na praat.
Een mondstuk kies je omdat die ene je goed bevalt en verder heeft het nergens mee te maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 21:16 

John van der Voort schreef:
Ik speel al jaren met plezier op DW en heb destijds deze gekozen omdat van alles wat ik toen uitgeprobeerd heb de beste vondt en niet om de vorm kleur merk prijs of wat dan ook. Het lijkt hier op dit Forum wel of dat iedereen elkaar na praat.
Een mondstuk kies je omdat die ene je goed bevalt en verder heeft het nergens mee te maken.

Dat is helemaal waar!
Maar er zijn wel degelijk veel trompettisten die ze wel hebben geprobeerd en ze echt walgelijk vonden!
Ik zelf niet, maar dat heb ik ook nooit beweerd!
En dat is dus geen napraten, dat is gewoon een constatering van wat ik hier lees!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 22:21 

Dehaanmuziek schreef:
En dat is dus geen napraten, dat is gewoon een constatering van wat ik hier lees!

Dus toch napraten...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 22:31 

OK, misschien wel, maar daar ging het niet om!
Maar ik heb er nu genoeg over gezegd (eigenlijk niets)
Laat iedereen gewoon zelf die mondstukjes uitproberen als ze daar behoefte aan hebben en dan ook zelf bepalen of ze ze geweldig vinden of bagger!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 22:32 

ik heb er wel al geprobeerd.... en ik verkies toch nog steeds mijn bach en bob reeves mondstuk.

voor bugel gebruik ik wel DW.

maar de meeste zoniet alle trompettisten die ik persoonlijk ken zijn ook niet voor DW te vinden als het over trompetmondstukken gaat.
maar gebruiken die dan zelf wel weer voor bugel of cornet.

de nieuwe proberen kan natuurlijk nooit kwaad, mss zijn ze beter dan de vorige trompetmondstukken.

http://www.oidv.net (up to date!)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2005 23:05 

Dehaanmuziek schreef:
John van der Voort schreef:

Dat is helemaal waar!
Maar er zijn wel degelijk veel trompettisten die ze wel hebben geprobeerd en ze echt walgelijk vonden!
Ik zelf niet, maar dat heb ik ook nooit beweerd!

Je hoeft jezelf niet aangevallen te voelen want ik bedoelde het in zijn algemeenheid.
Toch vindt ik nog steeds dat er op dit forum leden zijn die een uitgesproken mening
hebben en die het altijd met bepaalde mensen een zijn.
Ik ben iemand die er liever een uitgesproken mening op na houdt en wat een ander er van vindt moet hij of zij zelf maar weten :!: :!: :!:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur