Even een paar dingen.
De beperkte keuze: ik zoek mijn merken bij elkaar door naar de prijs/kwaliteitverhouding te kijken. De instrumenten zijn qua aanschafprijs niet echt goedkoop (vergelijkbaar met Bach en duuder) maar de kwaliteit is er ook naar. Dat ik vooral Europese merken heb, is te wijten aan de huidige kwaliteit van Amerikaanse instrumenten (helaas). Onbekend maakt onbemind kennelijk. Als je een Straub hebt gespeeld wil je echt niets anders meer! Dat blijkt ook wel uit het feit dat trompettisten uit heel Nederland en Belgie naar Rosmalen komen om een instrument uit te zoeken.
Giardinelli: Het kost ontzettend veel geld om een voorraad op te bouwen. Alles wordt namelijk ingekocht. Als er iemand van jullie nog een paar miljoen over heeft wil ik best een Nedelandse Giardinelli openen.
Instrumenten verkoop ik niet via het net. Als iemand een nieuwe trompet nodig heeft moet die worden 'aangemeten' . Ik stuur je niet zomaar een kamertje in met een hoop toeters om het verder zelf maar uit te zoeken. Je gaat hier pas de deur uit als je een instrument hebt die volledig bij je past, qua geluid, toepassing, etc. Via het net kan dat niet.
Mondstukken en andere spullen (mondstukken, reinigingssetjes, olie, gadgets, dempers, etc.) kunnen wel via internet worden verzonden.
Om dingen te bestellen is een telefoontje of mailtje voldoende.