trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Mondstukken, veel geld !?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 03 feb 2026 22:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2002 12:12 

Puur uit nieuwsgierigheid dan: Wat kost bij jouw een leren triple Reunion Blues gig-bag? :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2002 13:20 

Het blijkt dat mensen toch wel willen betalen hiervoor (kosten verzending uit de States).
Ik betaal graag 7,00 extra als ik niet naar Maastricht hoef te rijden, dat kost me meer en ik heb file ellende. Verder is de site wel oke (Hans) maar een zeer beperkte keuze uit goede spullen. Dat is natuurlijk ook een keuze die je maakt, maar je zal als je het naar mijn mening echt goed wilt doen, een keuze moeten hebben als Giardinelli of zoiets.

Ik zeg ook maar iets geks.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2002 13:33 

Precies, helemaal mee eens.
Ik zal niet zo snel (eigenlijk helemaal niet) een nieuwe trompet via een internetsite kopen.
Maar waar ik wel internet voor afstruin: mondstukken, dempers, boeken, gig-bags andere gadgets etc.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2002 20:34 

Lekker rondklikken in een mega uitgebreide catalogus met ditjes en datjes met uitgebreide beschrijvingen en foto's van de artikelen.
En dan ff de creditkaartgegevens ingeven en een paar dagen later een ptt-er met een pakje voor de deur. En een eerlijke return policy natuurlijk.
Hoef je niet het halve land door als je een keertje een flesje olie nodig hebt, of een mondstukje of een tuner of whatever. Dat moet in Nederland toch ook te doen zijn?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2002 07:47 

Ik zou zeggen: Hans go for it! :lol:

Volgens mij moet het in de Benelux best kunnen werken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2002 09:45 

kom op hans,

mijn ventielolie is bijna op en ik heb geen zin om daarvoor speciaal een muziekwinkel op te gaan zoeken.....

je kan slapend rijk worden man!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2002 09:52 

Even een paar dingen.
De beperkte keuze: ik zoek mijn merken bij elkaar door naar de prijs/kwaliteitverhouding te kijken. De instrumenten zijn qua aanschafprijs niet echt goedkoop (vergelijkbaar met Bach en duuder) maar de kwaliteit is er ook naar. Dat ik vooral Europese merken heb, is te wijten aan de huidige kwaliteit van Amerikaanse instrumenten (helaas). Onbekend maakt onbemind kennelijk. Als je een Straub hebt gespeeld wil je echt niets anders meer! Dat blijkt ook wel uit het feit dat trompettisten uit heel Nederland en Belgie naar Rosmalen komen om een instrument uit te zoeken.

Giardinelli: Het kost ontzettend veel geld om een voorraad op te bouwen. Alles wordt namelijk ingekocht. Als er iemand van jullie nog een paar miljoen over heeft wil ik best een Nedelandse Giardinelli openen. :mrgreen:
Instrumenten verkoop ik niet via het net. Als iemand een nieuwe trompet nodig heeft moet die worden 'aangemeten' . Ik stuur je niet zomaar een kamertje in met een hoop toeters om het verder zelf maar uit te zoeken. Je gaat hier pas de deur uit als je een instrument hebt die volledig bij je past, qua geluid, toepassing, etc. Via het net kan dat niet.
Mondstukken en andere spullen (mondstukken, reinigingssetjes, olie, gadgets, dempers, etc.) kunnen wel via internet worden verzonden.

Om dingen te bestellen is een telefoontje of mailtje voldoende.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2002 10:01 

Waarom zeuren jullie zo over mondstukken die zo duur moeten zijn? :o Bv. Arnold & Sons mondstukken,deze kosten om en na bij de twintig tot dertig euro. Niet echt duur dus :idea: En komen in de buurt van bach en JK . Een duurder mondstuk betekend niet automatisch het beste. Ik ken mensen die op een goedkoop mondstuk de meest afschuwlijk goede dingen kunnen :?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur