He Basz
Ja de B4LD is te koop, heb hem nog niet verkocht aangezien ie toch 85 euro moet opleveren. Ik vond hem te diep, had gedacht dat het een lead mondstuk zou zijn maar als ik er wat langer op blaas dan wordt een c3 op een gegeven moment de grens. Dit zou ook wel kunnen komen doordat ik niet al te veel oefen
De Prana backbore was wel super, ik wilde dan ook een B5L prana replica gaan kopen maar dat was me toch even te duur om op de gok te doen. Kon toen toevallig op MP een MFII kopen voor 40 euro, STC1 en geen prana waarvan de backbore wel groter was dan de LVS. Monette schreef erover dat het geluid wat voller zou zijn etc etc. Wat blijkt hij klink en speelt (voor mij) gewoon veel beter dan de B4LVS die ik daarvoor op MP had gekocht en nu weer heb verkocht.
DUS.... nu speel ik op de MFII eigenlijk full time zowel rustig klassiek (op mn Zeus Large bore is het geluid gewoon heel mooi) als lead partijen en gebruik ik het mondstuk ook in de blaaskapel, want met dit mondstuk kun je echt knallen!
Is het eigenlijk apart om maar een mondstuk te gebruiken of zijn er meer mensen die op een relatief ondiep mondstuk alles spelen?