Karel schreef:
Ik denk dat de randen van de bugel- en trompetmondstukken van Vincent Bach altijd wel verschillen. Ik heb Bach 3C en Bach 1,5 C trompet- en bugelmondstukken en de randen van de bugelmondstukken zijn anders dan de trompetmondstukken. Met name de contouren. Mijn bugelmondstukken hebben een rand zoals jij ze omschrijft.
Nou, de rand die ik omschrijf is in ieder geval ook wel behoorlijk breed. Die 'W' in CW staat voor Wide, en dat hebben lang niet alle bugelmondstukken van Bach, ook niet de oude, daar heb ik er erg veel van versleten. Van Bach kende ik tot nog toe alleen de CW rand zoals mijn bugelmondstuk dat heeft, naar buiten toe afgerond. De brede, platte rand die ik nu bij mijn trompetmondstuk heb, heb ik eerder bij Rudy Muck of Parduba gezien, maar had ik bij Bach niet verwacht. Weer wat geleerd, maaar toch een beetje vervelend.
Citaat:
Je kan ook altijd nog een mailtje naar Selmer sturen. Misschien dat je dan wat duidelijkheid hebt.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik dat naartoe moet sturen. Op hun site staat een nogal onduidelijk verhaal, met een hoop links naar allerlei zusterbedrijven, maar Bach kan ik daar niet direct tussen vinden.
Bert