Sinds enige tijd speel ik op een besson es cornet. Deze cornet heeft een schroefsysteem op de receiver, zodat er met een trompetmondstuk op gespeeld kan worden. Vanwege de stemming (verhouding buislengte etc.) wil ik ook eens kijken of een cornet mondstuk toch niet beter is. Hiervoor heb ik echter wel het gewenste buisje/pijpje nodig die op de receiver geschroeft/gedraaid kan worden, zodat er een cornet mondstuk op te plaatsen is. Mijn vraag is dan ook.. heeft iemand nog zo'n buisje/pijpje liggen?? (want deze blijken niet meer bij Besson in productie te zijn)
Owkej bedankt voor de reactie in ieder geval.. ik zal het in gedachten houden, maar het was zoals je al begreep niet precies wat ik zocht. Van jouw oplossing had ik overigens nog nooit gehoord met zo'n adapter dus toch zeker bedankt! ..
Als er nog mensen zijn die voor mijn eerste vraag een oplossing hebben dan wel iemand weten die zoiets voor me heeft liggen hoor ik het graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen