Iemand ervaring met monette mondstukken of specifieker deze:
B2LD S1 This new "SLAP" medium deep lead mouthpiece is a wonderful all-around model for players who like the B2 rim and who might otherwise "bottom out" on a more shallow lead mouthpiece. Similar in depth to our very popular B4LD, it gives many players "the best of both worlds" in one mouthpiece, all with the advantages of our new "SLAP" designs.
Ik heb zelf de B6 en de B6LD S1 STC 1(standaard weight) kleiner dus dan de B2. Met de BLD S1 heb ik beduidend meer briljantie, erg goede respons, maar weer niet zoveel als met de B6 L S1. De omschrijving van Monette dekt eigenlijk precies de lading.
De B6 L was voor mij te ondiep. Daar zou ik echt voor moet gaan om hem niet dicht teblazen (mn lippen gaan vrij ver in de cup)
Samengevat een bijna lead mondstuk voor mensen die niet op een echt lead uit de voeten kunnen.
Wat je niet op de Monette Side kunt vinden is dat ze de backbores hebben aangepast. Ik ondervond dat toen we wat mondstukken gingen vergelijken van een kennis. Backbore van de B6 LDS1! zijn fractioneel kleiner dan een aantal jaren geleden, de B6 is juist weer fractioneel groter.
Vergeet de Prana's Ze zijn echt maf dat ze $100 meer vragen voor een (te) grote backbore en een wat anders gevormde cup.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen