er zijn al eerder (bijna 'religieuze') discussies geweest over de benaming van de mute met of zonder pijpje. Daar waag ik me maar niet meer aan.
Maar over dat pij[je zelf........ dat mag je gerust ver weg in een kast op zolder knikkeren.
Het klinkt in een BigBand echt alsof Donald Duck in de sectie mee speelt (of je moet dat effect juist zoeken natuurlijk)
MagnumHorn schreef:
er zijn al eerder (bijna 'religieuze') discussies geweest over de benaming van de mute met of zonder pijpje. Daar waag ik me maar niet meer aan.
Maar over dat pij[je zelf........ dat mag je gerust ver weg in een kast op zolder knikkeren. Het klinkt in een BigBand echt alsof Donald Duck in de sectie mee speelt (of je moet dat effect juist zoeken natuurlijk)
volgens mij klinkt het overal alsof donald duck zit mee te snateren, maar dat is juist een leuk effect, voor waar het gevraagd wordt
Na zoveel fantasierijke oplossingen voor het probleem van: me buisje valt er steeds uit!! heb ik een andere vraag.
Welke harmon, bubble of wahwah ,of wat voor je naam je dan ook prefereert, gebruiken jullie het liefst???? Ik dacht niet dat hier al iets over gezegd was en ik ben wel benieuwd!
P.s. mocht er wel iets over gezegd zijn...............waar dan?
_________________ How do you get a trumpeter to play louder?
Who in their right mind would want a trumpeter to play louder?
www.neosbrass.nl
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
He Mi Trompeta, hoe zit het nou met de shirts? Ik wil er nog wel 1 of 2 hebben, heb dat ook aangegeven bij dat topic, maar krijg geen reactie meer! Alleen van anderen die er ook nog willen hebben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen