Callichioadict schreef:
Welnee Kix ik knoei van alles wat , speel waar ik zin in heb en wat ik leuk vind en neem mezelf niet zo serieus als Marnix kennelijk wel doet. Die heeft ook wat moeite om de smileys te interpeteren geloof ik. Hij zet hem zelf voor en als hij dan wordt ingekopt is hij hoogst verbaasd.
Daarbij geloof ik niet in DE waarheid maar heeft volgens mij iedereen zijn idee van de waarheid. Kortom mijn waarheid hoeft de jouwe niet te zijn. Wel valt me op dat Marnix eerder iets van een "echte prof" aanneemt dan van iemand die minder bekend is maar eigelijk hetzelfde zegt. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

mijn laatste ( als ik dat vol kan houden ) post in dit topic:
De waarheid bestaat niet, Uw waarheid niet, en de mijne niet. De waarheid is dat je een stuk metaal in je poten hebt, dat met een beetje goede wil voor trompet kan doorgaan. De waarheid is een merknaam ergens op. De waarheid zijn de noten die je voor je neus hebt als je aan het studeren bent. De rest is gevoelsmatig (lichamelijk en geestelijk) en is dus bij voorbaat al niet abstract meer.
Meneer Calichioadict, ik neem U zeer serieus, en heb Uw posts dan ook altijd met de nodige interesse gelezen maar zoals U aangeeft, was dat misschien wel niet zo'n goed idee.
En even iets anders: Ik neem inderdaad van profs iets aan op het moment dat ik het denk te kunnen gebruiken, in de afgelopen paar jaar dat ik de eer heb gehad om met profs te werken heb ik veel geleerd, en ook veel eigen dingen mogen ontdekken. Ik heb nog geen enkele post van U gelezen die hetzelfde zegt als wat de profs zeggen. Dus eerlijk gezegd ontgaat me de vergelijking hier een beetje. Overigens er zijn veel dingen die ik van amateurs blijf leren: nooit vergeten dat men plezier moet hebben, en blijven hebben in het spelen van trompet.
Met vriendelijke groeten Marnix