Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
trompettertje schreef:
Wat vinden jullie trouwens van de Yamaha Xeno?!!?
Nee, ik vind de Bach Strad. beter, alhoewel ik ook goeie dingen heb gehoord over de Van Laars... misschien dat anderen daar meer info over kunnen geven muahahaha!
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
Kan iemand me nu uitleggen wat het probleem is van iemand die een vraag stelt over die berp? Nou goh hij heeft de zoekfunctie niet gebruikt, das erg.........Als je niet wil reageren reageer dan niet en als je niet wilt lezen lees dan niet maar loop niet te z..... en al helemaal niet over het verwijderen van deze topic.
Of gaan we ook alle topics over de van Laar laten verwijderen omdat er eigelijk altijd hetzelfde staat. Als het een vooraanstaand trompettist is dan gaan we zo'n beetje op de knieen en is alles wat hij zegt geweldig ook al is het een lange reclame spot voor het door hem ontwikkeld trompetmerk en als het een onbekend "trompettertje " is dan moet het meteen worden verwijderd want het staat al ergens. Ik vindt alles best maar die selectieve verontwaardiging van sommige dagelijkse bezoekers van dit forum daar zakt je broek vanaf!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen