baszz schreef:
STRAUB schreef:
Ik weet zo niet wat het adres is van de cases van wiseman, volgens mij,
www.wisemancases.com maar dit zijn mooie koffers/tassen om je instrument in te vervoeren en nog degelijk ook.
Groeten,
STRAUB
Die zien er zeker mooi uit, is er toevallig een dealer bekent in NL?
Voor zover mij bekend is kunnen ze alleen maar direkt bij Wiseman besteld worden, maar ik kan me vergissen.
Waarom weet ik niet, maar ze werken met een klantennummer dat je kunt door geven aan een bekende en dat hem/haar dan het recht geeft op een bepaalde korting..... Het is dus zaak iemand te vinden die zo'n koffer al heeft en zijn klantennummer aan je uit wil lenen. Een in mijn ogen buitengewoon vreemd systeem.
Ik heb geen Wiseman koffers en wel hierom:
besef dat je voor het in en uit laden van deze koffers, de koffer op de grond of op een grote tafel moet leggen en geheel moet openklappen. Ondanks dat dit niet belangrijk lijkt, vind ik dat persoonlijk te veel ge-emmer en risiko op een vol podium of in de orkest bak van de opera. Ook zijn ze vrij zwaar en heel erg duur (maar ze hebben levenslange service en garantie!!!) en hou ik er niet van dat één instrument half op de andere ligt met een schotje ertussen, zoals dat bij de triple en quad het geval is (niet handig met snel en veilig uitladen van het onderste instrument).
Bij de koffer voor twee instrumenten zijn deze nadelen bijna te verwaarlozen en dat vind ik dan ook verreweg de meest aantrekkelijke versie.
Afgezien hiervan zijn ze ERRUG mooi!
Maarten.