Marnix schreef:
"mijn laatste ( als ik dat vol kan houden ) post in dit topic":
( CA: ik schat zo in dat je het niet volhoud!

)
"De waarheid bestaat niet, Uw waarheid niet, en de mijne niet. De waarheid is dat je een stuk metaal in je poten hebt, "
( CA:ik heb handen maar laat ik niet zeuren ieder zijn eigen taalgebruik, je raakt duidelijk een beetje verhit, kalm Marnix!)
"dat met een beetje goede wil voor trompet kan doorgaan. De waarheid is een merknaam ergens op. De waarheid zijn de noten die je voor je neus hebt als je aan het studeren bent. De rest is gevoelsmatig (lichamelijk en geestelijk) en is dus bij voorbaat al niet abstract meer.
Meneer Calichioadict, ik neem U zeer serieus "
(CA: en terrecht

)
", en heb Uw posts dan ook altijd met de nodige interesse gelezen maar zoals U aangeeft, was dat misschien wel niet zo'n goed idee."
(CA: dat is een uitermate goed idee maar lees er dan ook de smileys bij, dat doe ik namelijk niet voor niets! Je lokt een reactie uit en gaat vervolgens zitten piepen als tie komt)
"En even iets anders: Ik neem inderdaad van profs iets aan op het moment dat ik het denk te kunnen gebruiken, in de afgelopen paar jaar dat ik de eer heb gehad om met profs te werken heb ik veel geleerd, en ook veel eigen dingen mogen ontdekken. Ik heb nog geen enkele post van U gelezen die hetzelfde zegt als wat de profs zeggen. "
(CA: lees de post nog eens na over valve caps en zie wat Eric Veldkamp daarover zegt en kijk dan even of je hem net zo aanpakt als mij?)
"Dus eerlijk gezegd ontgaat me de vergelijking hier een beetje. "
( CA: mij dus niet, geeft niks, ben niet boos maar als je een mening hebt durf het dan ook tegen hem op te nemen, bij mij loop je leeg zegt hij hetzelfde dan houd je je mond, beetje zwak!)
"Overigens er zijn veel dingen die ik van amateurs blijf leren: nooit vergeten dat men plezier moet hebben, en blijven hebben in het spelen van trompet. "
(CA: en zo is het maar net, wijze woorden!)
Met vriendelijk groeten Callichioaddict (CA)