Geregistreerd: 14 dec 2005 11:43 Berichten: 433 Woonplaats: Rotterdam
Hugo,
Tjonge! Ben jij even natuurkundig bezig.Ik kan me alleen nog maar de woorden herinneren.
Cohesie,Adhesie.communicerende vaten : 8) !: ,Wet van Buis-Ballot,Pythagoras noem maar op.
Geweldig. Alleen met die laatste persoon heb ik echt wat ivm het in elkaar zetten van spieramen.
Bedankt voor de uitleg.
Antoni
_________________ Een vrijenblije groet van Antoni
Geregistreerd: 28 maart 2002 22:06 Berichten: 344 Woonplaats: Zutphen
Ik weet niet meer wie het zei, maar een tijd geleden kreeg ik hier op trompet.nl de tip om kranenvet in mijn amado waterklep te doen. Dat vond ik nou echt een geniaal idee en sindsdien is dat ding dus helemaal super.
Verder zou ik willen opmerken dat de luchtdruk in een trompet nihil is, hoogstens een paar milibar omdat de lucht vrij kan wegstromen door de beker. Met een demper erin wat meer dan zonder uiteraard.
Geregistreerd: 14 dec 2005 11:43 Berichten: 433 Woonplaats: Rotterdam
Beste RProost,
Ja, ik vind dat toch wel een goede tip.Uiteindelijk heeft het toch met water te maken.
De vergelijking met een kraan is helemaal niet verkeerd.Ik kan me inderdaad herinneren van dat vet.Later werd dat een dikke olie,daarvan heb ik denk ik nog een flesje.
Bedankt.
Antoni
_________________ Een vrijenblije groet van Antoni
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen