Tja er bestaat ook zoiets als een maandagmorgen model, en ik neem aan dat je garantie hebt, die had ik ook bij Durbin en daar deden ze echt niet moeilijk, terwijl de prijzen ook niet erg hoog zijn.
Hehehe , die van mij doet het nog prima en is ongeveer net zo oud als die van Rolando .
Waarschijnlijk is het zo dat je gewoon zuinig moet omgaan met je spullen in zo,n tas zit meestal niet het eerste de beste materiaal dus.....
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Ik heb mijn Ritter single gigbag al een jaar of drie en met de carnaval gaat er werkelijk van alles in. Voor meerdere trompetten/bugel had ik een Reunion blues, maar die is helaas gestolen.
Omdat ik goede ervaringen met de single heb, heb ik een paar weken geleden een triple bag gekocht, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Vooral het vak bovenop is een uitkomst.
Laatst bijgewerkt door flugel op 20 jul 2004 09:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Zeker dat vak bovenop !!! een top uitvinding al zeg ik hetzelf .
Er kunnen een aantal maten standaards in , welliswaar opvouwbare natuurlijk maar de ruimte is groot genoeg ervoor .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen